Gesnurk heb ik dan weer minder moeite mee, doet hij alleen als hij alcohol gehad heeft.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik heb ooit een ex gehad die ik heb verbannen naar beneden (in de bank) omdat ik dus helemaal niet meer sliep en er echt chagrijnig/ondraaglijk van werd.
. Al is het soms wel fijn om alleen te liggen en helemaal dears te liggen! suze_ schreef:Wij hebben jaren apart geslapen door gesnurk van mijn man. Tweepersoonsbed op kamer van ons zoontje gezet. nu met snurkbeugel weer samen en dat gaat nu best oké. Maar liefst slaap ik alleen. Geen geluid en niemand die in mn bubbel kan komen. Zaligheid.
Zo noem ik het ook altijd. Ook als ik soms overdag of 's avonds voordat het bedtijd is overprikkeld/overmoeid wordt en even moet "landen". Dan is het; ik ga even in mn bubbel, straks ben ik er weer.
Dan trek ik me terug op mn kamer of ga ik de weide in bij de paarden.Morrie schreef:Mijn huidige echtgenoot snurkt, praat, schreeuwt, schopt en hoort helemaal niks als ie slaapt. Ik ga veel eerder naar bed en hoop maar dat ik slaap als hij naar bed gaat.
Het is voor ons dus ook echt van beide kanten een behoefte. Hij slaapt dan wel super makkelijk in, ik absoluut niet. Maar als hij vervolgens meerdere keren per nacht wakker wordt omdat ik, als ik eenmaal slaap, een marathon begin te lopen en een onsamenhangend betoog begin uit te kramen hij daar dan toch steeds weer wakker van wordt en dus doodmoe is de volgende dag.
Marije_jiplover schreef:Ik slaap dus echt een stuk slechter als manlief niet thuis is.
Azmay schreef:Samen slapen is ook iets vrij recents, vroeger was het als je geld had voor genoeg slaapkamers helemaal niet gewoon om in 1 bed te slapen.
Maar ik slaap toch ook het fijnste naast mijn man, al raken we elkaar niet meer aan als we eenmaal (gaan) slapen.

elnienjo schreef: