Buurman vernield auto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Re: Buurman vernield auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 17:07

Vaak is het voldoende om de bewuste persoon er mee te confronteren dat hij betrapt is.
Wij hebben het meegemaakt met de buurman, hij had de beregening van onze buitenbak gestolen, hij kon het als enige gedaan hebben, op die plek hangt er een dummy camera, hem er mee geconfronteerd dat we onze eigendommen terug wilde hebben, eerst beweren dat hij het niet was, toen even naar de dummy gewezen en binnen 10 minuten waren de spullen terug. Maar nee hij was geen dief...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:36

senna21 schreef:
Als je er echt een afspraak over wilt, leg het voor aan de gemeente. Zij kunnen een regeling voor vergunningen instellen. Er komen in Nederland alleen maar meer auto's bij.
Hier in de straat was tot een paar maanden geleden voldoende parkeergelegenheid. Dat wordt ook steeds krapper. Ik kan mij voorstellen dat op den duur ook een echt tekort aan parkeerplaatsen komt.

Voor de actie van de buurman zou ik de wijkagent inschakelen.

Ook dat gaat het probleem niet altijd tegen. Ik woon zelf in een vergunningsgebied en ik moet vaak mijn auto een of twee blokken verderop parkeren. En dan zijn er hier nog voldoende mensen met een eigen oprit.
De gemeente kan hooguit de tweede vergunning duurder maken dan een eerste. Maar veel meer niet volgens mij?