Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haffiefreak schreef:SdaphneS schreef:Ik spaar muntjes van bezienswaardigheden of steden waar ik geweest bent. Je hebt dit door heel Europa en ik heb een bakje vol. Super leuk om af en toe te kijken wat ik allemaal heb bezocht.
Zijn dit de souveniers muntjes?
Die je met €1 en €0.05 moet draaien?
Deze verzamel ik ook. Het liefst waar ik zelf ben geweest. Ik ben ook lid van verschillende verzamel sites op Facebook. En ruil ook veel.
Landen als:
België
Duitsland
Amerika
Griekenland
En nog een aantal
Ook verzamel ik miniatuur Volkswagen T1 en af en toe een kevertje

Saul schreef:Hey die heb ik ook gespaard de my beautiful horses!
Ik had ze allemaal.
Maar een toenmalig vriendinnetje van mij heeft de welsh cob en haar veulen gestolen![]()
En dat was mijn favoriet !
Kwam ze laatst nog allemaal tegen.
Heb ze op zolder gezet.
Mijn opa had er hele stallen voor gebouwd.
Wauw!
.

Staat trouwens niet allemaal in mijn huis, meeste staat in dozen op zolder. Citaat:Allemaal?Wauw!
Welke waren dat? Misschien heb ik ze dubbel en kan ik je collectie weer compleet maken?
Zou je collectie graag eens willen zien

Amber_anne schreef:Boeken en dan echt van alles wat
En Efteling laven. Koop op tweedehands markten en winkels als ik het zie maar heb geen doel of een stuk wat ik nog wil hebben
anjali schreef:Alles van de (overleden) Paus Joannes Paulus II. Posters,boeken, borden en mokken met zijn afbeelding,sjaals en t-shirts,cd's, dvd's,medailles en herdenkingsmunten,beeldjes,foto's,etc.etc. Ik heb daar heel Rome en Krakow voor afgestruind en plaatselijke vlooienmarkten.Soms kwamen mensen gratis spullen brengen die bijv. van hun overleden ouders waren geweest en die zij niet meer wilden bewaren.Zodoende is mijn piepkleine huisje nu veranderd in een soort Joannes Paulus II museumpje.
heeft op zich ook wel wat.