Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
snoetie schreef:ik heb iets soortgelijks meegemaakt.
Toen de nieuwste iphone kwam zou deze ook thuis bezorgd worden. Er was wel voor het pakket getekend maar niet ontvangen.
uiteindelijk bleek dat de postbezorger het pakket voor zichzelf gehouden heeft. Hij heeft dit later toegegeven en wilde de kosten vergoeden. We zijn niet akkoord gegaan en hebben het zelf door kpn laten oplossen. Nieuw toestel gekregen en postbezorger ontslagen.
snoetie schreef:ik heb iets soortgelijks meegemaakt.
Toen de nieuwste iphone kwam zou deze ook thuis bezorgd worden. Er was wel voor het pakket getekend maar niet ontvangen.
uiteindelijk bleek dat de postbezorger het pakket voor zichzelf gehouden heeft. Hij heeft dit later toegegeven en wilde de kosten vergoeden. We zijn niet akkoord gegaan en hebben het zelf door kpn laten oplossen. Nieuw toestel gekregen en postbezorger ontslagen.
Tancreda4 schreef:Odd contact opnemen met de verkopende partij. Helaas gebeurt dit nog best vaak... Waar ik werkte werd dan een onderzoek opgestart en als er bewijs was dat het leeggehaald was voor aankomst kwam er een nieuw toestel.
Ik zou nooit zulke dure meuk met de post laten versturen.
Niello schreef:Heb niet het gehele topic gelezen, maar mijn dochter heeft hetzelfde gehad. Oude telefoon ging kapot en ivm tentamens moest er snel een nieuwe komen van haar zuur verdiende spaargeld. Ik heb het pakje aangenomen en zeg binnen nog tegen mijn dochter: het is wel een lekker licht telefoontje. Helaas, doos leeg op een folder na. Gelijk met Coolblue gebeld. Ze gingen het uitzoeken zeiden ze maar ging wel een paar weken duren, want TNT moest onderzoek doen. En ik moest bewijzen dat er niks in zat. Ja hoe doe je dat? Bij nadere inspectie was te zien dat de doos aan de onderkant opnieuw was getaped. Groot probleem want dochter kon niet weken zonder telefoon in haar tentamenperiode. Heeft heel wat boze telefoontjes gekost en Coolblue werkte niet echt mee. Heb erop gehamerd dat zij niet geleverd hebben en dat de bewijslast bij hen lag. Na veel moeite is het aankoopbedrag weken later teruggestort. Wij bestellen nooit meer dure apparatuur per post. Wat een ellende. Het pakketje wordt tijdens de verzending meerdere malen gewogen. Uit het onderzoek van TNT bleek dat het pakketje het hele proces op gewicht was gebleven. De enigste mogelijkheid is dus dat de chauffeur het pakketje geopend heeft. Maar als hij dat blijft ontkennen, is het zijn woord tegen de onze. Wat een stress was dat zeg.
Niello schreef:Kan zijn dat Coolblue naar aanleiding hiervan, de dozen intussen sealed. Heb wel nog aangegeven dat een doosje vol met reclame van Coolblue erg aantrekkelijk is voor dieven. Een neutrale doos lijkt mij beter.
Deoro schreef:Tancreda4 schreef:Odd contact opnemen met de verkopende partij. Helaas gebeurt dit nog best vaak... Waar ik werkte werd dan een onderzoek opgestart en als er bewijs was dat het leeggehaald was voor aankomst kwam er een nieuw toestel.
Ik zou nooit zulke dure meuk met de post laten versturen.
Oprechte vraag. Stel ik merkte het niet. Of ik was niet thuis en het werd bij de buren geleverd. Of mijn dochter had het aangepakt en weggelegd. Hoe is er dan bewijs mogelijk dat die doos inderdaad leeg was?
AaronYve schreef:Ik woon dan niet in Nederland maar laatst kwam de postbode met een pakketje en vroeg of er een telefoon inzat. Dit was het geval. Hij gaf gelijk aan dat er de laatste tijd veel telefoontjes uit pakketjes worden gestolen.
Ik hoop dat er snel een oplossing is gevonden voor je! Heel vervelend zoiets