karuna schreef:Nee ik heb geen bedrijf en ken het ook niet, ken ook niemand die er werkt of heeft gewerkt.Om de een of andere vage reden is mijn naam en adres door het ontvangende bedrijf doorgegegen. Dat per telefoon De "nieuwe contactgegevens" heeft doorgegeven. Nu zijn mijn achternaam en ook de straatnaam geen voor de hand liggende namen. Achternaam was weliswaar niet goed doorgegeven, spelling wijkt af. Maar toch.
Post was gericht aan bedrijf, maar de man aan de telefoon herkende mijn achternaam als zijnde contact persoon. Gewoon raar maar hopelijk nu netjes opgelost.
Ik vind dit klinken als scam / phising... de persoon aan de foon denk oh, eerste poging werkt niet, maar nu heb ik een naam en kan ik binnenkort een iets betere poging doen.
--- just my two cents..
Om de een of andere vage reden is mijn naam en adres door het ontvangende bedrijf doorgegegen. Dat per telefoon De "nieuwe contactgegevens" heeft doorgegeven. Nu zijn mijn achternaam en ook de straatnaam geen voor de hand liggende namen. Achternaam was weliswaar niet goed doorgegeven, spelling wijkt af. Maar toch. 

Maar om juist phishing en bedrog voor te zijn. Even gebeld met kvk of het bedrijf bestond, of kvk nummer, adres en telefoonnummers klopten (een wel maar die nam niemand op. andere was fout, scheelde een cijfer. Juiste dus van kvk gekregen). En wie ik aan de lijn zou moeten krijgen als ik zou bellen. En of er bijzonderheden waren. Vervolgens telefoon op anoniem gezet zodat die niet zichtbaar zou zijn bij de gebelde. Betrof bij opnemen idd de juiste persoon en bedrijfsnaam klopt met de soort factuur die gestuurd is.
weet dondersgoed dat er scam en andere narigheid bestaat.
inclusief een stokoude verzender met een wat kort lontje die soms wat in de war begint te raken. Vandaar ook de knullige factuur en een verhaal dat niet helemaal klopt
.

man schijnt al flink op leeftijd en wat warrig te worden. Mogelijk twee bedrijven door elkaar gehaald.