Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en we hebben samen ook dingen die we heel leuk vinden om te doen, legpuzzels en lego bijvoorbeeld
dus vind het hartstikke leuk, hij zal er niet opgaan maar hij speelt met die van mij als mannen onder elkaar
Het is immers geven en nemen. Hij gaat dan niet mee naar stal om bij m'n les te kijken ofzo, dat hoeft ook echt absoluut niet, maar als ik z'n hulp nodig heb helpt 'ie graag. Volgend jaar komen de paarden ook nog eens thuis te staan. Ik mag in m'n handjes knijpen!
.
.
).
Hij is niet opgegroeid met paarden/dieren, maar vind ze wel ontzettend leuk. Gaat ook regelmatig mee als ik moet voeren/binnenzetten.
Plus, mijn paard staat er ook wel zo ideaal bij dat als ik een dagje iets anders wil/moet doen dat geen probleem is. 

Selka schreef:Hier een man die ook is gaan rijden en mijn hobby juist stimuleert.
“Schat we moeten nu echt zelf een trailer kopen.”
“Laat ik mijn BE ook maar halen.”
“Dat is toch leuk zo’n haflinger erbij.”
Enkele voorbeelden. Toen ik 2 maanden paardloos was (op de shet na) zei hij dat ik maar weer eens op zoek moest.
Ze staan inmiddels aan huis en hij betaalt aan alles mee. Ze horen erbij net zoals de honden. Nooit discussies over kosten of tijd. Ook toen wij arme studenten waren deed hij nooit moeilijk. Maar heel eerlijk, mocht hij dat wel hebben gedaan dan zou ik het waarschijnlijk niet vol hebben gehouden met hem.
Ideaal!
Een goede trekauto, een tweede trailer (voor als je allebei ergens anders wilt rijden)... Ik voel me niet meer bezwaard om voor te stellen dat ik wat anders nodig heb

)