Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MightyMike schreef:Lekker, bokt is weer bokt, laat dan maar lekker dit topic... Ik begrijp heel goed dat het hen wat kost heen en weer sturen. Maar daar kies je in het geval van een kleding webshop toch ook voor?
MightyMike schreef:Ik heb bijna 3000 euro alleen dit jaar bij ze gekocht
Iedereen die ik ken doet dit, neem aan dat een webshop met kleding daar rekening mee houd.
?! En dan klagen dat ze dat niet meer willen voorschieten... daar zakt mijn broek vanaf (oliebol, verkeerde maat besteld).MightyMike schreef:Iedereen die ik ken doet dit, neem aan dat een webshop met kleding daar rekening mee houd.
MightyMike schreef:Ben dus wel benieuwd, ik pas in de stenen winkel ook soms 5 broeken voor ik er 1 mee neem, maar dan worden de overige broeken gepast en wel toch ook niet vernietigd?
MightyMike schreef:Waarom? Ik betaal netjes voor de kleding die ik koop, wil alleen liever niet vooruitbetalen. Heeft niets met in zoomen te maken, kleding moet passen, anders hoef ik het niet. Ga geen opties bedenken om het maar te hoeven houden en niet terug te zenden. 2e hands is dan ook iets heel anders. Kies er dan nu ook voor om naar de stenen winkel te gaan, hoeft helemaal geen discussie te zijn. Gaat met niet om alleen het geld, maar ben gewoon oprecht benieuwd waarom kleding vernietigd zou moeten worden? In de stenen winkel, pas ik ook, vandaar de vraag.
Mars schreef:MightyMike schreef:Ik hoef zeker ook niet online te bestellen Relaxed, fijn dat je er nog even op wijst.. Ik vraag me alleen af waarom, wat er gebeurd met de kleding naderhand dat het voor een webshop zo'n probleem zou zijn. De hele overige discussie die nu ontstaat en het vinger wijzen hoeft niet..
Kleding die netjes en heel is wordt gewoon verkocht lijkt mij.
MightyMike schreef:tamary schreef:Andere optie is om de grotere maat te bestellen en een tijdelijke zoom te gebruiken om ze daar in te nemen waar dat nog nodig is. Maar dan moet je inderdaad handig zijn en een naaimachine hebben.
Ik zelf zit op het punt om aantal dingen zelf te gaan maken ivm kosten en niet kunnen vinden wat ik zoek, maar geluk van stabiel gewicht en al oude broek (in dit geval) die weliswaar versleten is, maar uitstekend als patroon kan dienen. Kinderen in de groei maakt dat iets moeilijker al zou ik als ze zo rap uit hun kleding groeien meer richting 2e hands opties kijken dan nieuw kopen.
Waarom? Ik betaal netjes voor de kleding die ik koop, wil alleen liever niet vooruitbetalen. Heeft niets met in zoomen te maken, kleding moet passen, anders hoef ik het niet. Ga geen opties bedenken om het maar te hoeven houden en niet terug te zenden. 2e hands is dan ook iets heel anders. Kies er dan nu ook voor om naar de stenen winkel te gaan, hoeft helemaal geen discussie te zijn. Gaat met niet om alleen het geld, maar ben gewoon oprecht benieuwd waarom kleding vernietigd zou moeten worden? In de stenen winkel, pas ik ook, vandaar de vraag.
Ibbel schreef:MightyMike schreef:Ik heb bijna 3000 euro alleen dit jaar bij ze gekocht, bestel niet voor de lol, maar wanneer ik iets nodig heb.
Dus je hebt voor meer dan 15.000 euro besteld?![]()
![]()
En jij snapt niet dat voor meer dan 12.000 euro retourgoederen verwerken een kostenpost voor Wehkamp is?
Skessa_ schreef:Nou ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is voor TS
Ben je het er niet mee eens, bestel je ergens anders of je gaat de stad in. Nog beter voor de lokale winkels ook![]()
MightyMike schreef:Skessa_ schreef:Nou ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is voor TS
Ben je het er niet mee eens, bestel je ergens anders of je gaat de stad in. Nog beter voor de lokale winkels ook![]()
Bedankt voor de moeite van je reactie op dit topic. Ook enorm bedankt voor het meedenken waarom kleding dan vernietigd wordt.. Ik geef allang in mijn eerste post aan dat ik dan de keuze maak voor een stenen winkel, nergens lees je dat ik het er niet mee eens ben, maar benieuwd ben wat er dan met de kleding gebeurd waardoor dit blijkbaar voor een webshop niet uit kan.
MightyMike schreef:Skessa_ schreef:Nou ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is voor TS
Bedankt voor de moeite van je reactie op dit topic. Ook enorm bedankt voor het meedenken waarom kleding dan vernietigd wordt.. Ik geef allang in mijn eerste post aan dat ik dan de keuze maak voor een stenen winkel, nergens lees je dat ik het er niet mee eens ben, maar benieuwd ben wat er dan met de kleding gebeurd waardoor dit blijkbaar voor een webshop niet uit kan.
rien10 schreef:MightyMike schreef:Wordt al een flinke discussie. Maar gaat mij niet om of ik daar wel of niet zou moeten bestellen, ga nu wel naar de stenen winkels dan, maar waarom, wat gebeurt er dan met de kleding die retour gaat?
Kleding die retour gaat wordt uitgepakt, geadministreerd dat het retour is, er wordt een verrekening aan de klant aangemaakt, de kleding wordt geïnspecteerd, zo nodig gestoomd of gestreken, weer ingepakt en weer op voorraad geboekt en fysiek in het schap gelegd. Heel wat werk dus. En dat allemaal gratis Want; gratis verzending. En wij vinden dat allemaal maar normaal. En maar mopperen op Wehkamp en de andere webshops.
Als jij E 700,-- besteld en E 150,-- houd, vind ik je geen goede klant. Wel een klant waar vreselijk veel werk in zit.
rien10 schreef:OK, nog een keer. Retour gezonden kleding en schoenen wordt niet vernietigd.
Hoe komen jullie aan dit idee.
Het wordt niet vernietigd.
Niet. Als ik; nee, not. Njet.