Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
juniper schreef:Ja, ik heb in het verleden al meerdere keren in het buitenland gewoond, maar ben in 2018 voor 5 jaar naar Amerika vertrokken om als wetenschapper rodeos te bestuderen. Maar ik heb hier dan ook meerdere jaren naar toe gewerkt en geleefd.
).
elnienjo schreef:juniper schreef:Ja, ik heb in het verleden al meerdere keren in het buitenland gewoond, maar ben in 2018 voor 5 jaar naar Amerika vertrokken om als wetenschapper rodeos te bestuderen. Maar ik heb hier dan ook meerdere jaren naar toe gewerkt en geleefd.
Wat bijzonder! Gaaf om de hele tijd tussen de rodeo's te kunnen werken!
Hoe is jou dat bevallen?
juniper schreef:Goed, het is inderdaad super bijzonder. Voor de mensen daar is het heel normaal, maar voor mij als Nederlander is het heel speciaal om achter de schermen te komen of kenners te mogen interviewen. Er gaat veel kennis en kunde rond in die wereld. Niet alle gedachtegangen zijn het zelfde als die van ons, maar dat is juist de focus van mijn studie!

zou het zo weer doen, stel dat het uit zou gaan. Ga ik ook niet meer terug naar NL
. Kinderen zijn volwassen en hebben hun eigen leven, werk, relatie en geen interesse om met ons mee te gaan. Tot nu toe geen spijt
flitzz schreef:Ik ben afgelopen jaar samen met mijn man, na bijna 25 jaar dromen om weg te gaan uit Nederland vertrokken naar Zweden. Onze voorkeur was altijd Engeland, maar helaas onbetaalbaar voor wat wij wilden. 6 jaar geleden voor het eerst in Zweden geweest. Sinds eind november vorig jaar wonen we in Zweden, we hebben alle 4 de paarden en onze honden meegenomen behalve de kinderen. Kinderen zijn volwassen en hebben hun eigen leven, werk, relatie en geen interesse om met ons mee te gaan. Tot nu toe geen spijt
elnienjo schreef:Mocht je daar 'n blog o.i.d. over op internet hebben, ben ik wel geinteresseerd (mag ook via PB als je het niet openbaar wil zetten uiteraard)
Ben zelf bij een paar rodeo's geweest terwijl ik aan 't roadtrippen was en vond het geweldig om mee te maken.

fleurtjeuh schreef:@juniper
Zoiets lijkt me echt retegaaf... Heb je nog een assistent nodig?