Ik heb een stapel zonder mouw, een stapel korte mouw, een stapel dunne stof met lange mouw, en een stapel warme truien.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ailill schreef:EmptyWords schreef:Zullen we gaan trouwen?
Nee hoor. Strijken doe ik niet. Hang alles recht met drogen. Maar dr kast hangt en ligt op kleur
Tenzij je OCD hebt, je ziet toch gewoon welke kleuren er (door elkaar heen) liggen en pakt degene die je wilt?
8nnemiek schreef:Dat laatste klinkt wel herkenbaar![]()
Of mijn moeder die de keukenkastjes stiekem wil inruimen als de afwas droog is..
..en dan kan ik het vervolgens opnieuw doen omdat alles op de verkeerde plek staat, zo'n autist ben ik dan wel weer
8nnemiek schreef:Dat laatste klinkt wel herkenbaar![]()
Of mijn moeder die de keukenkastjes stiekem wil inruimen als de afwas droog is..
..en dan kan ik het vervolgens opnieuw doen omdat alles op de verkeerde plek staat, zo'n autist ben ik dan wel weer

Ailill schreef:Nope, overhemden/pakken/jassen hangen. Dan een stapel dikke truien, stapel dunne truien. Stapel polo's en stapel t-shirts. Lange/korte broeken en rij + sportkleding ligt ook apart. Schoenen daar onder, riemen ernaast.

Sintara schreef:Giolli schreef:Mijn koffer blijft soms wel eens x aantal dagen weken staan na vakantie. Mijn moeder heeft hem de avond van thuiskomst nog opgeruimd.
Ik gooi de complete inhoud direct in de wasmachine na thuiskomst (de kleren dan he). Al is het 3 uur ´s nachts.
Vind ik handig

__Robijn__ schreef:Wauw het verbaasd mij dat er zo veel mensen zijn die in hun eigen vuiligheid en rommel kunnen leven![]()
![]()
Ik ben echt wel heel schoon. Wij hebben geen huisdieren maar ik stofzuig toch wel 3 4 keer per week. Beneden en boven. Ik maak altijd de keuken schoon na het koken, vaak als de pannen op staan maak ik alles al schoon. Na het eten ruim ik alles op en zet alles in de vaatwasser.
Ik maak elke week het hele huis schoon, badkamer en keuken ook.![]()
Ik strijk veel, shirts,broeken kussenslopen etc.
Kleding ligt in de kast op kleur en in stapeltjes, tshirts bij de tshirts, korte broeken, lange broeken, trainingspak etc. Ook voor mijn man.
Handdoeken liggen allemaal op kleur met de washandjes erbij
Ik vind het echt heel vies als mensen in een rotzooi huis wonen.... ik kan daar niet tegen. Er mag best wel een sok ergens liggen of dat je je glas laat staan, maar dat moet de volgende dag wel echt weg zijn![]()
Ik kan er ook niet tegen als ik op mijn blote voeten loop dat ik bijv kruimels oid op de grond voel..... dan pak ik gelijk de stofzuiger en dweil![]()
kimberly1995 schreef:__Robijn__ schreef:Wauw het verbaasd mij dat er zo veel mensen zijn die in hun eigen vuiligheid en rommel kunnen leven![]()
![]()
Ik ben echt wel heel schoon. Wij hebben geen huisdieren maar ik stofzuig toch wel 3 4 keer per week. Beneden en boven. Ik maak altijd de keuken schoon na het koken, vaak als de pannen op staan maak ik alles al schoon. Na het eten ruim ik alles op en zet alles in de vaatwasser.
Kleding ligt in de kast op kleur en in stapeltjes, tshirts bij de tshirts, korte broeken, lange broeken, trainingspak etc. Ook voor mijn man.
Ik vind het echt heel vies als mensen in een rotzooi huis wonen.... ik kan daar niet tegen. Er mag best wel een sok ergens liggen of dat je je glas laat staan, maar dat moet de volgende dag wel echt weg zijn![]()
Ik kan er ook niet tegen als ik op mijn blote voeten loop dat ik bijv kruimels oid op de grond voel..... dan pak ik gelijk de stofzuiger en dweil![]()
Ik vraag me dan wel af of jij er bijv. Fulltime naast werkt? Lijkt me anders bijna niet te doen...

Giolli schreef:Mijn koffer blijft soms wel eens x aantal dagen weken staan na vakantie. Mijn moeder heeft hem de avond van thuiskomst nog opgeruimd.
Elles schreef:tita schreef:3-4x pw groenten eten deze dingen gelijk laten vallen toen ik op mezelf ging
Dus nu eet je iedere dag groenten?

kimberly1995 schreef:__Robijn__ schreef:Wauw het verbaasd mij dat er zo veel mensen zijn die in hun eigen vuiligheid en rommel kunnen leven![]()
![]()
Ik vraag me dan wel af of jij er bijv. Fulltime naast werkt? Lijkt me anders bijna niet te doen...
Shenavallie schreef:Oh, nog eentje: mijn moeder vond - mede vanwege het financiële plaatje - dat je rustig een paar dagen dezelfde kleding kon dragen, voordat je het ging wassen. Bij mij gaat werkelijk alle kleding na één keer dragen de was in.