Ik had een keer mislukte snackjes en dat bleken toen niet-airfryer/oven-snacks te zijn, dus ik gebruik zelf toch maar altijd wel de airfryer-snacks.
Ik vind friet uit de airfryer ook erg lekker, vooral verse friet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cioccolato schreef:Wij hebben een frituurpan van de action. Is die op n gegeven moment niet makkelijk schoon te maken kopen we een nieuwe..
Een airfreyer is vies. Alles wat erin gaat komt er vies uit. Het is opzich wel te eten, daar niet van.. Maar nee. Het heeft niet mijn voorkeur en ik geloof niet dat het allemaal gezonder is.
nelis schreef:Amandavd schreef:Je had niks zinnigers te zeggen dus je kwam hier maar mee?
als je je een beetje ingelezen hadwist je dat dit de oorsprong is. daarnaast werk ik bij een van de top 3 patat fabrikanten van de wereld, dus denk dat ik wel weet waar ik over praat. nu jij weer..

dat lukt niet bij de airfreyer.
Ik neem de 'verse' patat van de Lidl waar ik een klein spraytje olie overheen doe.
Als hij echt te vies is gaat het mandje de vaatwasser in.Amandavd schreef:Ik heb het toch helemaal niet over de oorsprong van friet? Maar friet hoeft helemaal niet in de frituur om lekker te zijn. Dat kan in de airfryer ook.
nelis schreef:Amandavd schreef:Ik heb het toch helemaal niet over de oorsprong van friet? Maar friet hoeft helemaal niet in de frituur om lekker te zijn. Dat kan in de airfryer ook.
je stelde dat friet helemaal niet uit de frituur hoeft te komen. officieel als het uit de frituur komt heet het Friet.
al het andere heet dus geen friet als het uit een airfryer komt. daar ging het om.
Nielojram schreef:Als je echt voor lekker gaat, frituurpan, en dan ossewit erin.
Airfryer of vetpan, ze stinken allebei, dus sowieso allebei buiten doen.
( Ja, ik heb ervaring met beide)
En schoonmaken..?
Gewoon eentje van Max 20 euro, en na een paar keer gewoon een nieuwe kopen. Hoevaak gebruik je zo'n ding..
Mossel schreef:Ik was al bang dat ik de enige was die de airfryer net zo erg vind stinken als een frituurpan, ik zou gewoon lekker voor een frituurpan gaan.
meniekske schreef:Cioccolato schreef:Wij hebben een frituurpan van de action. Is die op n gegeven moment niet makkelijk schoon te maken kopen we een nieuwe..
Een airfreyer is vies. Alles wat erin gaat komt er vies uit. Het is opzich wel te eten, daar niet van.. Maar nee. Het heeft niet mijn voorkeur en ik geloof niet dat het allemaal gezonder is.
Ik doe dus precies het zelfde. Ik heb de nieuwe frietpan van de action alweer klaar staan, moet alleen de oude nog leeg maken en nog weg brengen.
Ik heb een airfryer, of uhh smartfryer staat op de doos, heb um maar 1x gebruikt maar vond het niks, verlangde weer terug naar friet uit frituurolie.
Heb de smart fryer dus ook op de lokale marktplaats staan.
Zo materialistisch, kan je niet gewoon één goede, misschien iets duurdere kopen die makkelijk schoon te maken is dan elke keer een nieuwe kopen? Dat mensen zoiets anno nu nog doen geeft me wel een interessant beeld van de maatschappij waarin we leven