Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Salinero123 schreef:Ik heb dit topic nog nooit eerder gezien haha, ik heb inmiddels een cosplay van de anime blue exorcist gedaan en als volgende staat fun ghoul (van de band my chemical romance en het comic boek The True Lives of the Fabulous Killjoys.) op de planning.
DJZ schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar jouw cosplay, Moralian.
In welke cosplay ga jij ook alweer Minimus?
Ik denk niet dat ik het ga redden om deze in april af te hebben, maar ga proberen of Arcen wel gaat lukken. Ook wordt mijn horsebike omgetoverd tot "vuurpaard"![]()
Naar Haarzuilens ga ik nog alsorro
Dit keer met volledig compleet kostuum. Vorig jaar zat ik nog zonder goede hoed. Inmiddels heb ik die gevonden en aangepast
![]()
[ [url=m/llIcvS.jpg]Afbeelding[/url] ]
WithinYuuri schreef:Salinero123 schreef:Ik heb dit topic nog nooit eerder gezien haha, ik heb inmiddels een cosplay van de anime blue exorcist gedaan en als volgende staat fun ghoul (van de band my chemical romance en het comic boek The True Lives of the Fabulous Killjoys.) op de planning.
Woww heb je een foto van die eerste cosplay? Ben echt fan van Blue Exorcist namelijk haha, wie was je?
Salinero123 schreef:WithinYuuri schreef:
Woww heb je een foto van die eerste cosplay? Ben echt fan van Blue Exorcist namelijk haha, wie was je?
Ik was amaimon!
[ [url=m/n4SpgV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil Rin Okumura of Shima Renzo miss ook Nog wel gaan doen