Vjestagirl schreef:Ik vind het wel grappig dat mensen aan de ene kant vinden dat de politie harder op moet treden tegen vanalles en nog wat, maar de aan de andere kant er dit soort motto's op nahouden:Citaat:Snitches get stitches
Ik heb laatst de politie gebeld toen ik bijna met 130km achterop een auto klapte die nog geen 80 reed, geen verlichting had (om 23.00) en waar ladingen zwarte rook onder vandaan kwam. Toen ik ernaast reed kreeg ik 0 contact met de bestuurder, die alleen maar strak voor zich uit zat te kijken.
Ik heb de politie gebeld toen ik 's avonds laat 2 mannen in joggingbroek en hoody met een grote gevulde tas een schoolgebouw uit zag komen.
Ik heb de politie gebeld voor mijn vorige buren toen ik gestoord werd van hun herrie en ze weigerden de muziek zachter te zetten.
Ik heb de politie gebeld toen er 's avonds laat bij een bouwterrein iemand stond te staan met een wagentje wat half vol was, en er binnen de hekken iemand anders heen en weer liep.
Ik klik nooit, in deze buurt komen ze er echt wel achter wie melding heeft gedaan. En die persoon wil jij niet zijn
Neuh ik heb niks gezien of gehoord.

, En ik ja ik ben een klikspaan een collega die nog geloofd word ook met" praatjes"!
.
. Die arme mensjes.
Politie stond op de stoep, mensen hadden zelf geen een keer gebeld of langsgekomen. Lafaards. Politie kwam ook echt super agressief binnen, ik dacht echt calm down man. Ik zet de muziek wel zachter hoor, kun je toch ook gewoon netjes vragen.
. De gemeente weigert te handhaven, ik heb geen tijd om bij iedere auto de eigenaar te gaan opsnorren, dus ik bel meteen de politie, zij regelen het verder