Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloodymary
Berichten: 4561
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:26

__Sannne schreef:
moonfish13 schreef:
Oh mooiboy sixpack types onverwacht zette ik een beetje voor schut hihi.
Ik had destijds een gruwelijk figuur mét sixpack en een cup D, en superstrakke billen. :')
Had ik gewoon, maar met tinder heb ik een paar gasten met goed gecensureerde foto’s zo hilarisch stil gekregen.
Echt boem oh holy fiets, weg grootspraak. _O-
Ze waren gelijk klaar met hun sixpackjes met geregeld nog wat puppyvet. :')
Overigens deed ik dat alleen bij patsers die mij een veel te grote ego hadden en aasten op ooooh wat mooi.
Maar ik heb me enig vermaakt hoor toen, echt wat irritant zeg dat gestrooi met piemels en sixpacks.


Goed verhaal.

_O-

Bloodymary
Berichten: 4561
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:28

naomiiiii schreef:
Avalanche81 schreef:
Nou wil ik niet te pietluttig zijn..... maar als je nou van plan bent sex te hebben samen, is het op zich wel handig om die dingen te bespreken :)

Niet iedereen vindt dat heel prettig, en dan is het toch wel handig als je niet op het moment supreme verrast wordt en van schrik uit het raam valt of zo :')
Ik hoef dat allemaal niet te weten als ik geen relatie met iemand heb. Dat zie ik allemaal op het moment supreme wel.

We poepen ook kinderen uit dus iemand die groter geschapen is zou geen probleem moeten zijn met wat goede voorbereiding. :))

Nooit van inknippen gehoord zeker...

Avalanche

Berichten: 16272
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:32

Bloodymary: precies.

Plus dat die jongen zijn best doet om rekening te houden met de vrouw, en je gaat hem daarvoor belachelijk maken....... ook zo considerate naar andere vrouwen toe, die misschien wel lol in bed willen........

Tip voor een one night stand: laat je bevredigen. Als ie daar goed in is, mag hij meer.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:34

Danielleeee_ schreef:
Shaggy09 schreef:
Ik vind die Tinder sex dates toch een beetje kansloos overkomen. Weet niet waarom.

Of je nou iemand uit de kroeg haalt, ontmoet op je werk, of dat je die gene leert kennen via Tinder. Seks is seks, waar je die persoon ook vandaan haalt. Althans, vind ik dan natuurlijk.


True, maar aan de lopende band mannen via Tinder scoren puur voor de sex vind ik toch wat anders als in het weekend na het stappen een one night stand. Beetje goedkoop of zo.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:37

Bloodymary schreef:
naomiiiii schreef:
Ik hoef dat allemaal niet te weten als ik geen relatie met iemand heb. Dat zie ik allemaal op het moment supreme wel.

We poepen ook kinderen uit dus iemand die groter geschapen is zou geen probleem moeten zijn met wat goede voorbereiding. :))


Nooit van inknippen gehoord zeker...


Dát dus... Niet alles "lukt" zomaar hoor... Een ex vriendje was dusdanig groot geschapen dat wij gedurende de periode dat we iets met elkaar hadden nooit gewoon 'ontspannen' sex konden hebben. Is uiteindelijk op andere gronden stukgelopen overigens, maar het hangt toch wel als een zwart randje rond je seksleven hoor...

Anoniem

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:41

Ik heb ook liever wat kleiner dan te groot. :j

Avalanche

Berichten: 16272
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:56

Ja toch, je voelt hem toch altijd wel, en kleiner is beslist comfortabeler :)

Avalanche

Berichten: 16272
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:58

Shaggy09 schreef:
True, maar aan de lopende band mannen via Tinder scoren puur voor de sex vind ik toch wat anders als in het weekend na het stappen een one night stand. Beetje goedkoop of zo.

Joh, ieder zijn ding. Als mensen daar nou plezier van hebben, jij hebt er toch geen last van?

Bullebeest
Berichten: 3244
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:00

Avalanche81 schreef:
naomiiiii schreef:
Ik hoef dat allemaal niet te weten als ik geen relatie met iemand heb. Dat zie ik allemaal op het moment supreme wel.

Dat is mooi. Ik word op het moment supreme liever niet verrast met zulke dingen. Plus dat sex beduidend beter wordt als je erover praat. Met name voor de vrouw....... dus je schiet jezelf ermee in de voet.

naomiiiii schreef:
We poepen ook kinderen uit

Eh, nee dat gaat via een andere uitgang....... en ik zou zo graag willen dat mensen het niet laten klinken alsof je dat zo even doet....... Een bevalling is pijnlijk, en dat is precies omdat er daar beneden heus niet zoveel ruimte is.
naomiiiii schreef:
dus iemand die groter geschapen is zou geen probleem moeten zijn met wat goede voorbereiding.


Weet niet waar jij je voorlichting hebt gekregen, maar waar het kind uitkomt is ook de aanvoer geweest om überhaupt een kind te kunnen maken.

Avalanche

Berichten: 16272
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:05

Nou weet ik niet wat jij leest, maar poepen gaat via de anus (tenzij je van belgie bent, dan is poepen seks hebben) en een kind baren via de vagina.

Serieus mensen, is het nu zo moeilijk om even goed te lezen voordat je reageert? Dit is echt gewoon begrijpend lezen, zou je op de basisschool al gehad moeten hebben.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:10

Avalanche81 schreef:
Shaggy09 schreef:
True, maar aan de lopende band mannen via Tinder scoren puur voor de sex vind ik toch wat anders als in het weekend na het stappen een one night stand. Beetje goedkoop of zo.

Joh, ieder zijn ding. Als mensen daar nou plezier van hebben, jij hebt er toch geen last van?


Kalm, ik gaf alleen mijn mening. Ik heb er geen last van, of lees jij dat ergens?

Avalanche

Berichten: 16272
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:11

Waarom geef je er dan zo'n oordeel over, als het totaal geen invloed op je levenskwaliteit heeft? Wat heeft het voor jou voor meerwaarde om een ander te slut shamen?

Suzanne F.

Berichten: 49434
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:16

Avalanche81 schreef:
Ja toch, je voelt hem toch altijd wel, en kleiner is beslist comfortabeler :)


Nou dat is niet altijd zo hoor. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:17

Suzanne F. schreef:
Avalanche81 schreef:
Ja toch, je voelt hem toch altijd wel, en kleiner is beslist comfortabeler :)


Nou dat is niet altijd zo hoor. -O-



Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je die van de mannetjes in de sauna voelt... :') 2 cm?

Avalanche

Berichten: 16272
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:19

Resistance schreef:
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je die van de mannetjes in de sauna voelt... :') 2 cm?


Ik zou het je niet kunnen zeggen, niet geprobeerd :') zo appetijtelijk zagen ze er niet uit :')

Maar ik snap je punt, size matters.

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:24

Shaggy09 schreef:
True, maar aan de lopende band mannen via Tinder scoren puur voor de sex vind ik toch wat anders als in het weekend na het stappen een one night stand. Beetje goedkoop of zo.

Ieder zo zijn ding he. ;) Voor mij is het een hobby om leuke momenten met knappe mannen te beleven. Je wordt echt verrast door de persoon die er dan opeens voor je staat! Vaak positief, soms word ik er ook iets minder enthousiast van.. -O-

Ik zou me daarentegen nooit kunnen voorstellen om de rest van mijn leven trouw te zijn aan 1 persoon. Ik vind het spelletje veel te leuk!

Danielleeee_
Berichten: 3183
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:42

topsylover schreef:
Shaggy09 schreef:
True, maar aan de lopende band mannen via Tinder scoren puur voor de sex vind ik toch wat anders als in het weekend na het stappen een one night stand. Beetje goedkoop of zo.

Ieder zo zijn ding he. ;) Voor mij is het een hobby om leuke momenten met knappe mannen te beleven. Je wordt echt verrast door de persoon die er dan opeens voor je staat! Vaak positief, soms word ik er ook iets minder enthousiast van.. -O-

Ik zou me daarentegen nooit kunnen voorstellen om de rest van mijn leven trouw te zijn aan 1 persoon. Ik vind het spelletje veel te leuk!

Helemaal prima zou dat moeten zijn! :) Voordat ik mijn vriend kende, heb ik ook een hoop dingen beleefd via Tinder en ik vond het gewoon leuk.

Daarnaast zie ik geen verschil tussen mannen via Tinder scoren voor seks of mannen in de kroeg scoren voor seks. Maar goed :+

Bullebeest
Berichten: 3244
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 15:54

Avalanche81 schreef:
Nou weet ik niet wat jij leest, maar poepen gaat via de anus (tenzij je van belgie bent, dan is poepen seks hebben) en een kind baren via de vagina.

Serieus mensen, is het nu zo moeilijk om even goed te lezen voordat je reageert? Dit is echt gewoon begrijpend lezen, zou je op de basisschool al gehad moeten hebben.


Oké blijkbaar ken je de uitdrukking een kind uitpoepen niet. Andere benaming voor van een kind bevallen ;)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:19

Avalanche81 schreef:
Waarom geef je er dan zo'n oordeel over, als het totaal geen invloed op je levenskwaliteit heeft? Wat heeft het voor jou voor meerwaarde om een ander te slut shamen?


Slutshamen _O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:23

Shaggy09 schreef:
Avalanche81 schreef:
Waarom geef je er dan zo'n oordeel over, als het totaal geen invloed op je levenskwaliteit heeft? Wat heeft het voor jou voor meerwaarde om een ander te slut shamen?


Slutshamen _O-


Jammer dat je hier niet inhoudelijk op reageert.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:28

Hoezo inhoudelijk reageren?
Ieder zijn ding toch. Ik gaf gewoon mijn mening en hoe ik ertegenaan kijk. Verders moet iedereen het zelf weten. Hoef je niet gelijk met termen als slut shaming te gaan gooien.

Avalanche

Berichten: 16272
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:38

Nogmaals: jij hebt er een oordeel over, terwijl het totaal geen invloed op jouw levenskwaliteit heeft. En "goedkoop" klinkt nogal als slut shaming. Waarom dan dat oordeel? Waarom is het per se nodig om over het seksleven van een ander te oordelen?

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 16:56

Ik was er niet op uit om te 'oordelen' ik gaf alleen mijn mening.

Maar ik zal het niet meer doen hoor.

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:04

Avalanche81 schreef:
Nogmaals: jij hebt er een oordeel over, terwijl het totaal geen invloed op jouw levenskwaliteit heeft. En "goedkoop" klinkt nogal als slut shaming. Waarom dan dat oordeel? Waarom is het per se nodig om over het seksleven van een ander te oordelen?

Ach joh, Shaggy heeft gewoon een goeie beurt nodig. :+

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:08

:') :')
Denk ut ook meid.