Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Carol_Beer schreef:alice0cullen schreef:Ik scheer alleen mijn onderbenen en oksels. Vind het niet vies maar gewoon niet mooi.
En als we het dan toch over haar afscheren hebben, waarom moet een vrouw dan ineens zo glas als een dolfijn en hoeven mannen alleen hun gezicht te scheren. Ik ken geen man die zijn benen of oksels scheert. Dus die zijn dan allemaal slecht verzorgt?
Ligt er aan, kijk een beetje haar bij een man kan wel, maar soms zie ik van die baardapen die echt gewoon een scheerapparaat nodig hebben. Grote proporties aan borsthaar is ook wel echt ranzig en smerig.

Carol_Beer schreef:alice0cullen schreef:Ik scheer alleen mijn onderbenen en oksels. Vind het niet vies maar gewoon niet mooi.
En als we het dan toch over haar afscheren hebben, waarom moet een vrouw dan ineens zo glas als een dolfijn en hoeven mannen alleen hun gezicht te scheren. Ik ken geen man die zijn benen of oksels scheert. Dus die zijn dan allemaal slecht verzorgt?
Ligt er aan, kijk een beetje haar bij een man kan wel, maar soms zie ik van die baardapen die echt gewoon een scheerapparaat nodig hebben. Grote proporties aan borsthaar is ook wel echt ranzig en smerig.
black_kelpie schreef:I can't be arsed. Meestal nog te lui om mijn onderbenen te doen, er zit meestal wel weer een vachtje op tussen scheerbeurten, maar gezegend met lichte haren. Ik loop overigens zelden met blote benen, dus behalve ik en mijn vriend is er niemand die het ziet
Palmera schreef:Uit interesse: je vriend vindt dat niet vervelend?
Niet dat ik erom gegeseld zou worden als ik het zou laten staan, maar de waardering vas n speeltje voor mijn gladde huid maakt me nog net wat fanatieker met scheren en daarna lekker insmeren.

Carol_Beer schreef:Palmera schreef:Borsthaar is nou eenmaal sexy. Met mij krijgen ze ruzie als ze dat afscheren.
Maar vrouwen met allerhande lichaamshaar![]()
Ja, ik geef het toe, ik discrimineer.
Iedereen zn smaak he![]()
Beetje haar kan bij een man wel, maar teveel vind k gwn te harig, denk dat sommige t er wel mee eens zijn

Melyoramel schreef:Ik ben een van de lucky mensen en heb in mijn 27 jonge jaren nog nooit mijn benen geschoren
Ik heb alleen helemaal onderaan enkele donkere haartjes, en verder is het kaal. Mij stoort het niet, vriens stoort het niet, dus ik ben er nog niet mee begonnen uit angst dat ze straks wel donkerder, stugger en meer zichtbaar worden.
Ze worden wel iets langer, maar ik denk dat ik nog wel een paar jaar kan uitrekken voor ik ermee begin