Scheer jij je bovenbenen mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Scheer jij je bovenbenen?

Ja
340 (32%)
Nee
716 (67%)

Totaal aantal stemmen: 1056

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:34

Er was laatst nog een topic waarin alles rondom lichaamsbeharing uitvoerig werd besproken en gediscussieerd. [MWS] Body Hair Everywhere

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:37

Carol_Beer schreef:
alice0cullen schreef:
Ik scheer alleen mijn onderbenen en oksels. Vind het niet vies maar gewoon niet mooi.

En als we het dan toch over haar afscheren hebben, waarom moet een vrouw dan ineens zo glas als een dolfijn en hoeven mannen alleen hun gezicht te scheren. Ik ken geen man die zijn benen of oksels scheert. Dus die zijn dan allemaal slecht verzorgt?

Ligt er aan, kijk een beetje haar bij een man kan wel, maar soms zie ik van die baardapen die echt gewoon een scheerapparaat nodig hebben. Grote proporties aan borsthaar is ook wel echt ranzig en smerig.

Borsthaar is nou eenmaal sexy. Met mij krijgen ze ruzie als ze dat afscheren. :+

Maar vrouwen met allerhande lichaamshaar :brr:

Ja, ik geef het toe, ik discrimineer. :+

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:42

Palmera schreef:
Borsthaar is nou eenmaal sexy. Met mij krijgen ze ruzie als ze dat afscheren. :+

Iedereen zn smaak he :')
Beetje haar kan bij een man wel, maar teveel vind k gwn te harig, denk dat sommige t er wel mee eens zijn

Mereltje

Re: Scheer jij je bovenbenen mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:51

Ik doe het wel, ik vind die donshaartjes niet mooi.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:31

Carol_Beer schreef:
alice0cullen schreef:
Ik scheer alleen mijn onderbenen en oksels. Vind het niet vies maar gewoon niet mooi.

En als we het dan toch over haar afscheren hebben, waarom moet een vrouw dan ineens zo glas als een dolfijn en hoeven mannen alleen hun gezicht te scheren. Ik ken geen man die zijn benen of oksels scheert. Dus die zijn dan allemaal slecht verzorgt?

Ligt er aan, kijk een beetje haar bij een man kan wel, maar soms zie ik van die baardapen die echt gewoon een scheerapparaat nodig hebben. Grote proporties aan borsthaar is ook wel echt ranzig en smerig.

Hoe is ranzig en smerig 'not judgen'.

_O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:31

I can't be arsed. Meestal nog te lui om mijn onderbenen te doen, er zit meestal wel weer een vachtje op tussen scheerbeurten, maar gezegend met lichte haren. Ik loop overigens zelden met blote benen, dus behalve ik en mijn vriend is er niemand die het ziet :+

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:33

Bovenbenen niet. Mijn armen wel :+

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:40

Heb donkerbruin haar... dus ook op me bovenbenen. Als het nou gewoon lichte donshaartjes waren had ik het niet gedaan... Ik scheer ze mee, enkel wanneer ik een korte broek draag hoor, niet echt standaard eigenlijk.
Heb nooit het idee gehad dat die haartjes dikker of donkerder zijn geworden, heel veel donkerder konden ze toch al niet meer :')

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:42

MarcoBorsato schreef:
Citaat:

Ik vind het geenstijl, en ranzig er uit zien. Maar ik behandel mensen niet op een andere manier als het hun keuze is om er zo bij te lopen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:51

black_kelpie schreef:
I can't be arsed. Meestal nog te lui om mijn onderbenen te doen, er zit meestal wel weer een vachtje op tussen scheerbeurten, maar gezegend met lichte haren. Ik loop overigens zelden met blote benen, dus behalve ik en mijn vriend is er niemand die het ziet :+

Uit interesse: je vriend vindt dat niet vervelend?

Niet dat ik erom gegeseld zou worden als ik het zou laten staan, maar de waardering vas n speeltje voor mijn gladde huid maakt me nog net wat fanatieker met scheren en daarna lekker insmeren. :)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 19:53

In de winter vergeet ik ook vaak, ahum vaker wel dan niet, om mijn benen te scheren. Vriend kan er niet wakker van liggen. Heb dat ook wel eens gevraagd, boeit hem echt niks.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:54

Ik scheer mijn bovenbenen; Ja maar, enkel de voorkant want daar heb ik donkere haren. Vanachter zijn het lichte haren dus die laat ik vaak staan.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:54

Ik scheer ze wel. Ik heb ook daar gewoon donkere haren.. Ik vind het ook lelijk als mensen het niet doen waarbij het opvalt. In de winter scheer ik ze niet hoor en ik heb echt wel aap benen dan :') Mijn vriend vindt dat niet erg.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:55

Palmera schreef:
Uit interesse: je vriend vindt dat niet vervelend?

Niet dat ik erom gegeseld zou worden als ik het zou laten staan, maar de waardering vas n speeltje voor mijn gladde huid maakt me nog net wat fanatieker met scheren en daarna lekker insmeren. :)

Ik heb zo'n vent die niet eens merkt als ik wel scheer, dus nee, dat vindt ie niet vervelend :')

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:21

Oh nee daar begin ik ook niet aan :Y)
Ik heb donker haar op mijn hoofd, maar de rest is licht en donzig. Onderbenen doe ik ook maar eens in de 2 weken en durf en dan alsnog mee over straat.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:22

Nee nooit. M'n ex heeft me wel eens gevraagd het wel te doen en dat gaf een hoop ellende :oo.
Uiteindelijk heeft m'n dermatoloog ook een keer gezegd dat ik het vooral alleen bij m'n onderbenen en oksels moet houden, en dan nog alleen in de zomer. Het is echt slecht voor mijn huid :(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:22

Een keer in de zo veel tijd onthaar ik ze mee. Als ik bijv op vakantie of als ik denk dat het er echt niet uitziet. Maar op zich vallen ze niet echt op. Vaak heb ik ook gewoon geen zin om ze mee te nemen. Vind al zo'n gedoe om mijn benen te ontharen. :+

Ik de winter onthaar ik mijn benen ook niet, tenzij ik naar het zwembad/sauna ofzo ga. Bij mij is het blond en het valt niet echt op. En mijn vriend vind het ook niet erg.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:03

MarcoBorsato schreef:
Carol_Beer schreef:

_O-

+1

Maar echt _O-

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:29

Jep, mijn bovenbenen gaan altijd mee. :)

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:36

Ik scheer tot 10cm boven de knie. De blonde donshaartjes storen mij niet maar zijn toch redelijk aanwezig. Valt eigenlijk alleen op van dichtbij en vooral met zon in de juiste hoek haha.. je voelt ze ook bijna niet, mijn onderbeen haartjes zijn echt stug en daarom vind ik daar scheren wel zo fijn, ook voor mijn eigen gevoel. Maar soms scheer ik ook wel eens 3 dgn niet en geen haan die er ooit om jeeft gekraaid dat er een paar stoppeltjes stonden }:0 _O-

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:44

Maar net of ik er zin in heb... al mijn haartjes zijn blond, kort en zacht. Mijn armen... die haartjes zijn veel langer maar wel blond maar echt vreselijk die hars of scheer ik er wel af. :')

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:58

Carol_Beer schreef:
Palmera schreef:

Iedereen zn smaak he :')
Beetje haar kan bij een man wel, maar teveel vind k gwn te harig, denk dat sommige t er wel mee eens zijn

Ja. Helemaal kaal is niet direct noodzakelijk, maar trimmen is ook een optie.

Ik vind het overkomen alsof je een deel vergeten bent als de bovenbenen niet gedaan zijn. Is uiteraard ieders eigen keus, maar mooi vind ik het allerminst.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:14

Ik vind dat juist mooi, gebruinde benen en blonde donshaartjes. Maar ik zal dan wel weer de enige zijn :')
Ik doe dus alleen mijn onderbenen

Melyoramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:30

Ik ben een van de lucky mensen en heb in mijn 27 jonge jaren nog nooit mijn benen geschoren :+

Ik heb alleen helemaal onderaan enkele donkere haartjes, en verder is het kaal. Mij stoort het niet, vriens stoort het niet, dus ik ben er nog niet mee begonnen uit angst dat ze straks wel donkerder, stugger en meer zichtbaar worden.

Ze worden wel iets langer, maar ik denk dat ik nog wel een paar jaar kan uitrekken voor ik ermee begin :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:35

Melyoramel schreef:
Ik ben een van de lucky mensen en heb in mijn 27 jonge jaren nog nooit mijn benen geschoren :+

Ik heb alleen helemaal onderaan enkele donkere haartjes, en verder is het kaal. Mij stoort het niet, vriens stoort het niet, dus ik ben er nog niet mee begonnen uit angst dat ze straks wel donkerder, stugger en meer zichtbaar worden.

Ze worden wel iets langer, maar ik denk dat ik nog wel een paar jaar kan uitrekken voor ik ermee begin :')

Geef mij even een momentje om te zwijgen in zelfmedelijden hoor. -O-

:D