Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

verder geen problemen met haar vind het zelf alleen erg jammer dat er 0 contact is. tyleysmiley schreef:Ooh vervelend van die post zeg, groot gelijk dat je er een slotje ophangt, verkeerd bezorgde post komt vast wel bij haar terecht.
Ik zou voor je badkamerraam een hor plaatsen, heb je zowiezo geen tot amper last van muggen e.d
. Voor de rest , niet. Hoeft ook niet.
en altijd 'oh ja oeps' grrrr.

Fortitude schreef:En er wonen ook nog aardig wat mensen waar ik me sowieso dood aan erger
Bijvoorbeeld mensen die in het midden van het hofje/straat een tuintafel met stoelen en BBQ hebben neergezet, dat stuk dus als tuin claimen en daar IEDERE avond zitten te bbq'en. Dat vind ik asociaal. Maarja.
Vjestagirl schreef:Fortitude schreef:En er wonen ook nog aardig wat mensen waar ik me sowieso dood aan erger
Bijvoorbeeld mensen die in het midden van het hofje/straat een tuintafel met stoelen en BBQ hebben neergezet, dat stuk dus als tuin claimen en daar IEDERE avond zitten te bbq'en. Dat vind ik asociaal. Maarja.
Staat dat spul er altijd? Want dan zou ik dus gewoon zorgen dat ik er een keertje eerder zit. BBQ aan, koelbox erbij etc. En als ze dan komen, zeggen hoe ontzettend leuk het toch is dat er zo'n algemene BBQplaats is gecreëerd op dit gemeentelijke stukje grond!

)
, ben er ondersteboven van
(plantjes water geven in de voortuin en hij liep net voorbij , normaal zegt ie niks
) luuntje schreef:Wij wonen in een hofje.
En ik vind niet iedereen even leuk en aardig.
Buren direct links van ons, prima. Aardige man. Maakt onze goten schoon en lapt dan gelijk de ramen boven. Ik hou onze gezamenlijke heg bij.
Buren rechts van ons. Normaal contact.
Lastig als alleenstaande om 2 pubers in huis te hebben. Die horen wij ook ruzie maken of berliezen met computerspel.
Verderop in het hof een leuk echtpaar.
Zij verzorgen de katten als we op vakantie zijn. Ik verzorg hun planten als zij weg zijn.
Andere kant een oudere weduwnaar. Drinken we af en toe thee.
Brengen eten langs. Kletsen vaak met hem.
Heb zijn huissleutel en mobiele nummers van zijn kinderen.
Ook een lieve Marokkaanse buurvrouw.
Reageerde op Fb op haar linzenschotel en 5 minuten later stond haar dochter voor de deur met linzenschotel. Haar man leent gereedschap van mijn man.
Nieuwste mensen in het hof hadden een haan.
Die haan is weg gedaan na 2 weken. Behalve onze straat had ook de straat erachter problemen met het gekukel om 0430 uur in de ochtend, 4x per minuut.