Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PRD schreef:@shaggy, @jolien, @bubblewrap, @palmera
Jullie beseffen je toch wel dat mijn reactie met een korrel zou genomen moet worden hè? Feit is dat ik regelmatig ongewenste opmerkingen of met raar gedrag van mannen te maken krijg, en nee dat heeft niks te maken met het type waarop ik val of wat ik aantrek, heb thuis een hartstikke leuke vent zitten.De conclusie trekken dat de fout bij mij ligt, ik op griezels val en me laat leiden door die verschrikkelijk heftige hormonen in mijn lijf vind ik nogal bijzonder.
Ik ben nog nooit lastig gevallen door een vrouw, en werd van de week nog achterna gelopen vanaf de supermarkt naar huis door een griezelige man die mij blijkbaar kent via werk.
Hoop in ieder geval dat deze man je snel met rust laat @karuna.
Freya6 schreef:Wat dacht je van monteurs?
Heb er drie gehad die serieus wel een stapje of drie terug mochten doen, laatst zelfs een hele dag een super irritante vent die zich afvroeg of hij mijn gasfornuis wel weer aan moest sluiten omdat hij ervan uit ging dat vrijgezellen (aanname vd man) altijd eten bestellen
Hele dag zgn grapjes makend om mij heen in veel intieme bubbel rondstampend.
Een ander bleef maar terug komen om zogenaamd dit of dat te controleren en ging doodleuk bij me jj de woonkamer zitten.
Ik heb blond haar en dat werkt als een rode lap op deze dolle stieren.

en een vriendelijk woord of iemand alleen gelijk zien als mogelijke optie kwa date of anders.
) want ik ben zo eentje van achteren 20 en van voren 60 en sommige jochies hebben dat niet meteen door, hilariteit alom . Ik denk dat het netjes naroepen en fluiten veel te veel in het hoekje me too word geplaatst. Stalking en echt lastig vallen is een ander verhaal, dat kan gewoon niet. bigone schreef:Wanneer ik nu ergens loop word nog wel eens getrakteerd op een opmerking ( tot ik me omdraai![]()
) want ik ben zo eentje van achteren 20 en van voren 60 en sommige jochies hebben dat niet meteen door, hilariteit alom.
het kwam dus echt voor toen
) maar na mijn geen interesse was dat ook meteen over. Hij respecteerde mijn nee en heeft het erna nooit meer over gehad.
zo hoort het ook. JJ4Photoz schreef:bigone schreef:Wanneer ik nu ergens loop word nog wel eens getrakteerd op een opmerking ( tot ik me omdraai![]()
) want ik ben zo eentje van achteren 20 en van voren 60 en sommige jochies hebben dat niet meteen door, hilariteit alom.
Bedoel je ‘van de achterkant Lyceum en de voorkant Museum?’![]()
![]()
Die opmerking kwam ooit van mijn vriendin over zichzelf, heb er wel een halve dag over moeten hikken van de lach.
JJ4Photoz schreef:bigone schreef:Wanneer ik nu ergens loop word nog wel eens getrakteerd op een opmerking ( tot ik me omdraai![]()
Bedoel je ‘van de achterkant Lyceum en de voorkant Museum?’![]()
![]()
Die opmerking kwam ooit van mijn vriendin over zichzelf, heb er wel een halve dag over moeten hikken van de lach.
Storm schreef:Freya6 schreef:Wat dacht je van monteurs?
Heb er drie gehad die serieus wel een stapje of drie terug mochten doen, laatst zelfs een hele dag een super irritante vent die zich afvroeg of hij mijn gasfornuis wel weer aan moest sluiten omdat hij ervan uit ging dat vrijgezellen (aanname vd man) altijd eten bestellen
Hele dag zgn grapjes makend om mij heen in veel intieme bubbel rondstampend.
Een ander bleef maar terug komen om zogenaamd dit of dat te controleren en ging doodleuk bij me jj de woonkamer zitten.
Ik heb blond haar en dat werkt als een rode lap op deze dolle stieren.
Ja, want monteurs houden niet van brunettes![]()
![]()
Kom op zeg...