Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WybeUrsula schreef:Gefeliciteerd!!
Ik ben inmiddels druk bezig met mijn scriptie en ik moet zeggen *klopt af* dat dat tot nu toe echt een lachertje is. Ik snap de stress van afstuderen echt niet.![]()
6 april moet ik mn schriftelijke herkansing indienen en hoop ik die te halen zodat ik in augustus gewoon mn diploma kan ophalen!
_Lois_ schreef:Leuke tip!
Met mij gaat het goed, werk met kids dus is nog erg rustig...
Mag nog niet op alle scholen komen maar langzaamaan komen er weer meer mensen naar de praktijk.
Om de tijd te vullen pak ik ook wat volwassen/oudere cliënten op, dat is wel even heel wat anders
En ik moet zeggen dat ik twijfel of ergotherapeut wel datgene is wat ik wil zijnHeb wat twijfels bij m'n baan.
Als ik iemand daarover mag pb'en zou dat fijn zijn
Zertab schreef:Dat mag! Ikzelf ben ook door corona een andere richting ingeslagen.
WybeUrsula schreef:Zertab schreef:Dat mag! Ikzelf ben ook door corona een andere richting ingeslagen.
Door corona? Mag ik vragen waarom je die keuze hebt gemaakt?
Zelf heb ik ontzettend mazzel gehad met mijn afstudeerscriptie en kunnen we gewoon door! We mogen alleen niet meer op de locatie van het revalidatiecentrum komen, maar via beeldbellen hebben we gelukkig alles kunnen regelen. Hopelijk kan ik aan het einde van dit schooljaar gewoon afstuderen!![]()
Ik heb ook al een aantal sollicitaties de deur uit gedaan. Mochten jullie vacatures in Gelderland tegenkomen dan hoor ik het graag! Mijn voorkeur gaat uit naar revalidatie of ziekenhuis met poli.
Zertab schreef:_Lois_ schreef:Leuke tip!
Met mij gaat het goed, werk met kids dus is nog erg rustig...
Mag nog niet op alle scholen komen maar langzaamaan komen er weer meer mensen naar de praktijk.
Om de tijd te vullen pak ik ook wat volwassen/oudere cliënten op, dat is wel even heel wat anders
En ik moet zeggen dat ik twijfel of ergotherapeut wel datgene is wat ik wil zijnHeb wat twijfels bij m'n baan.
Als ik iemand daarover mag pb'en zou dat fijn zijn
Dat mag! Ikzelf ben ook door corona een andere richting ingeslagen.
ankep schreef:ik kom me ook maar even melden, ik ben in 2007 afgestudeerd aan de HVA en daarna eigenlijk gelijk de WMO ingerold.
Ik hoop dat het nu anders is, maar ik vind dat tijdens mijn opleiding er echt te weinig aandacht is besteed aan de WMO kant van het vak, terwijl ik inmiddels eigenlijk van mening ben dat elke ergo een periode als WMO consulent zou moeten werken, om een goed inzicht te krijgen in hoe en waarom bepaalde afwegingen worden gemaakt.
we zijn in de opleiding allemaal opgevoed met de wens van de client, maar dat is gewoon niet altijd reeel.....