Belt een collega me net, dat ze me echt 2.5 uur nodig hebben omdat er echt niemand anders is. Ja vervelend dat ik me zo rot voel, maar er zou wel voor gezorgd worden dat ik niet teveel hoefde te doen..
Nouja ik mn moeder gebeld (ik ben 28 en allang uit huis
). Mama wat moet ik nou doen??!
Mama zegt 'zijn ze helemaal gek geworden, en je manager belt niet eens zelf. Ziek is ziek en je gaat echt niet werken'.
Dus ik met hangende pootjes manager gebeld dat het echt niet gaat en ik echt niet kan werken. Nouja ze hoorde wel hoe ontdaan ik er zelf door was geloof ik, maar ze heeft iig de boodschap weer voor een dagje begrepen..
En nu blijkt ook nog dat de schroef los zat en ik zo veel pijn heb ineens, dat dat komt door een fout van het ziekenhuis. Ze hebben mij gisteren uitgelegd hoe ik zelf kan aandraaien en het voorgedaan. Hebben ze gewoon de verkeerde kant op gedraaid... Ik baal zo. Was dus niet eens nodig geweest al die pijn..

Juridisch gezien kun je het jou werkgever wel moeilijk maken denk ik zo.
ik had ook last van als ik bijv iets zwaar ging tillen of voor over bukken. Ik kan niet voor ts spreken of zei dat ook heeft. Maar ik was toen echt 4 weken uit de running.