Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JustMe8484 schreef:Nou mijn kleine meisje is op weg. Heb haar uitgezwaaid met mijn zoontje. Even tranen toen ik de klas uit ging maar de juf waar ze bij wil zijn ging gelijk naast haar zitten en daarna heeft ze iig niet meer gehuild. Maar och wat is ze dan ineens klein en ooooh wat kan ik hier met mijn zwangerschapshormonen niet tegen zeg.
fijn dat het afscheid goed verliep en ze snel rustig was, dat geeft toch een fijner gevoel dan wanneer ze huilend weg gaan. Dat gaat die van mij wel doen
peach2001 schreef:JustMe8484 schreef:Nou mijn kleine meisje is op weg. Heb haar uitgezwaaid met mijn zoontje. Even tranen toen ik de klas uit ging maar de juf waar ze bij wil zijn ging gelijk naast haar zitten en daarna heeft ze iig niet meer gehuild. Maar och wat is ze dan ineens klein en ooooh wat kan ik hier met mijn zwangerschapshormonen niet tegen zeg.
Sterktefijn dat het afscheid goed verliep en ze snel rustig was, dat geeft toch een fijner gevoel dan wanneer ze huilend weg gaan. Dat gaat die van mij wel doen

Shadow0 schreef:Geweldig JustMe! Wat goed om te horen.
(Als ik het verhaal zo hoor denk ik nog: hou er rekening mee dat ze flink wat uitdagingen is aangegaan en dat er dus een kleine terugslag zou kunnen komen de komende dagen van vermoeidheid of spanning. Maar misschien is dat helemaal niet aan de orde, en misschien heb je het allang bedacht.)
peach2001 schreef:Hier is het kleine meisje niet meegegaan, ze wilde toch liever niet en riep dat al sinds het weekend. De ik had de avond vooraf nogmaals gevraagd of ze het zeker wist maar ze was er zeker van. Volgend jaar is ze een stukje ouder en hopelijk ook zelfstandiger en dan zal het makkelijker gaan.
Shadow0 schreef:Dromertje, je bedoelt het vast niet zo, maar in de context van dit topic klinkt 'ontzeggen' niet zo passend.
peach2001 schreef:Hier is het kleine meisje niet meegegaan, ze wilde toch liever niet en riep dat al sinds het weekend. De ik had de avond vooraf nogmaals gevraagd of ze het zeker wist maar ze was er zeker van. Volgend jaar is ze een stukje ouder en hopelijk ook zelfstandiger en dan zal het makkelijker gaan.