Welke bikini heb jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 23:06

Ik heb er vandaag 2 gescoord bij de hunkemoller. Ik kon niet kiezen :') ik was van plan 1 reserve te halen maar het werden er 2..

Normaal had altijd goedkope bikini's die maar kort mee gingen of een slechte pasvorm hadden, maar nu we meer gaan zwemmen met ons dochtertje wilde ik toch wel goed passende bikini's

Afbeelding
Afbeelding

En deze had ik 2 maanden geleden al bij de hunkemoller gehaald
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 19:45

Ik heb er nu twee bij sapph besteld
Ik ben benieuwd, jammer dat je tegenwoordig broekje los moet kopen van de top. :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 19:48

Banyu schreef:
Ik ben benieuwd, jammer dat je tegenwoordig broekje los moet kopen van de top. :+

Ben daar zelf erg blij mee.. Topje maat 42/44, broekje maat 38. :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 19:59

_Ekenna schreef:
Banyu schreef:

Ja had in een winkel maatje xl gepast. Nou top was voor iemand die cup a of b heeft ofzo, alleen de tepels waren bedekt. Ben benieuwd morgen dus! Heb al weinig hoop maargoed

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:04

Ik volge even :)

_LotteZ

Re: Welke bikini heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:54

Ik heb deze gister gekocht :)
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 11:11

ff, ik haat DHL.

Zondag dus besteld, staat erbij op werkdagen voor 20.30 besteld, volgende dag in huis.
Zou het vandaag verwachten dus, maar het is morgen... :(

Baal er wel eventjes van, want ik was toch flink benieuwd erna!

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 11:37

Ik heb eentje van Cyell, african Oasis, en nog 2 van de h&m .. extra bikini is altijd fijn

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 11:43

Afbeelding
2 weken geleden deze gehaald bij de Hunkemöller. Vind hem op de foto alleen minder mooi dan bij mij omdat ik grotere borsten heb. Doet de bikini geen eer aan zo op de foto.

Afbeelding
Daarnaast heb ik deze bikini. Origineel gekocht voor het baantjes trekken, maar ik neem hem ook lekker mee op vakantie omdat hij zo'n leuk kleurtje heeft :D Is van de sportcollectie van de Hunkemöller

Afbeelding
Deze heb ik nog van vorig jaar. Wederom Hunkemöller :P Is inmiddels niet meer verkrijgbaar

En daarnaast heb ik nog een neonroze badpak van de Pri. Zou ik van roze houden? :=

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 11:58

_Ekenna schreef:
Banyu schreef:

Nog beter is het als je verschillende broekjes erbij kunt kiezen. Een broekje met de juiste taillehoogte kan veel voor je figuur doen.

Ik heb er twee van Marlies Dekkers, maar waar ik over de een heel tevreden ben is de andere niet om over naar huis te schrijven. Dit is de goede, nog van vorig jaar:
Afbeelding

_LotteZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 16:40

Blijkbaar hebben de postbezorgers een tropenrooster vandaag, ik zou ook 2 pakketjes krijgen, beide uitgesteld tot morgen :(:)

Banyu schreef:
ff, ik haat DHL.

Zondag dus besteld, staat erbij op werkdagen voor 20.30 besteld, volgende dag in huis.
Zou het vandaag verwachten dus, maar het is morgen... :(

Baal er wel eventjes van, want ik was toch flink benieuwd erna!

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 17:01

Ik heb vaak maar één bikini, vind het altijd lastig om er een te vinden want ben nogal kieskeurig.. Ik ben nogal acitief (clif jumpen, spellen spelen etc.) dus iets zonder beugel of met een simpel touwtje blijft dan echt niet zitten, en vind een goed dekkend broekje ook wel fijn (ben best harig :+ en krijg al snel van de rode bobbeltjes op mijn bikinilijn iemand nog tips daarvoor?)

Ik heb nu dus (beetje onder druk, iet mijn favoriet) deze: https://www.decathlon.ie/ie_en/andrea-w ... 93562.html met een bijpassend broekje die een beetje pijpjes heeft. Had niet per se gehoeven maar ze haden daar helaas geen andere..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 17:29

Ik heb deze pas gekocht:
Afbeelding

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:00

Bovenste 2 Hunkemöller x Anna Nooshin, onderste 2 h&m <3
Eerst had ik altijd voorgevormde bikini tops maar die kan ik nu bijna niet meer vinden in mijn maat :') . Toen zag ik dat Anna Nooshin van haar eigen collectie als topje gewoon maat L en broekje xs/s droeg durfde ik het ook aan. Ik ben er erg blij mee, zolang ik maar geen wilde watersporten er in ga doen blijft het netjes zitten haha
Afbeelding

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:53

Ik heb zojuist deze aangeschaft van Marlies Dekkers in de sale

Afbeelding

En deze in januari gekocht

Afbeelding

Ik heb er nog een aantal liggen van Hunkemöller maar daar toch niet zo tevreden over helaas.

Heb oa deze:

Afbeelding
Die is wel mooi, maar de boobies vallen daar bijna uit hihi

Afbeelding
En bij deze is na 3 keer dragen de buitenste stof op de cups compleet uitgelubberd, erg lelijk..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:24

Ik heb vandaag deze binnen gekregen. <3

Afbeelding
Afbeelding

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:33

Ik heb 2 nieuwe alleen beide wel in een andere kleur samenstelling, die kan ik niet meer vinden.

De ondstere was €8,99 dus die erbij gedaan voor de leuk. Afbeelding
Afbeelding

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:43

_Ekenna schreef:
Ik heb vandaag deze binnen gekregen. <3

[ [url=m/VdMIog.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I7NfCZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die onderste heb ik ook, maar dan met ander broekje. Hij kan niet goed tegen chloor :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:53

Bikini alleen in natuurlijk water gebruiken dus. :') Scheelt dat ik niet van zwembaden hou. Wat gebeurde er mee toen t er mee in contact kwam/was geweest? Verbleekte de kleur ofzo?

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 20:05

Verbleekt inderdaad. Ik draag hem nog wel met banen zwemmen, maar ik ga er niet meer mee op het strand liggen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 20:07

Zonde! Zit daar geen garantie op?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 08:49

midori schreef:
Ik heb vaak maar één bikini, vind het altijd lastig om er een te vinden want ben nogal kieskeurig.. Ik ben nogal acitief (clif jumpen, spellen spelen etc.) dus iets zonder beugel of met een simpel touwtje blijft dan echt niet zitten, en vind een goed dekkend broekje ook wel fijn (ben best harig :+ en krijg al snel van de rode bobbeltjes op mijn bikinilijn iemand nog tips daarvoor?)

Ik heb nu dus (beetje onder druk, iet mijn favoriet) deze: https://www.decathlon.ie/ie_en/andrea-w ... 93562.html met een bijpassend broekje die een beetje pijpjes heeft. Had niet per se gehoeven maar ze haden daar helaas geen andere..

Ik heb nu een bikini besteld bij Josea, een Duits bedrijf. Topjes in verschillende ‘modellen’, wat betekend dat de bandjes vooral verschillen. Maar, het grote voordeel, het zijn echt surf en actieve bikini’s, die passen als een sportbh top. Zitten als een huis! En broekjes kun je ook weer kiezen uit verschillende modellen. Echt beter dan welke bikini ik ooit gehad heb. Niet goedkoop, maar ik houd van hun ideologie en ze gaan serieus lang mee.

Ik heb deze (foto is van hun zelf)
Afbeelding

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:42

Ik heb deze net besteld. Heel hard duimen dat ik hem pas want ik pas zovaak bikini topjes niet. Bij mij valt alles bijna er uit altijd :+ Zo irritant, want ik wil me gewoon zeker voelen in een bikini. Dus heel hard hopen dat hij eindelijk een keer past want in de winkels was ook weinig te vinden dus toch maar online!

Afbeelding

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:09

Ligt dat niet ook aan het soort topjes dat je koopt/past, Amado7? Bij push up/voorgevormde tops zoals die van jouw foto dondert bij mij ook altijd alles eruit, terwijl bij sportievere tops, zoals de middelste die Balenciaga hierboven postte, alles netjes op zijn plek blijft.

Ik heb van de week twee nieuwe badpakken gekocht. Ben niet heel tevreden met mijn lijf op het moment, de zweep mag er weer even overheen. Maar met een goede snit en Thursday van Jess Glynne dat door de speakers schalde op het moment dat ik aan het passen was voelde ik me een stuk beter :+

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:37

Kan best hoor! Alleen ik heb al heel veel geprobeerd en ik wil ook wel een bikini die ik wat mooier vind dan de sportievere bikini. Niks mis mee maar ik vind ze gewoon niet de mooiste :+ Maar daar heb je wel een punt misschien!