Aanrijding, verzekering ander, hoe te handelen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blokje

Re: Aanrijding, verzekering ander, hoe te handelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:12

Echt van de zotte toch...

Het gaf mij heel veel stress. Niet het geld. Maar wel het gevoel dat mensen je de schuld in de schoenen schuiven. Rij al 10+ jaar auto nooit een krasje gereden en dan dit.

Ik was op het moment van het ongeluk 16 week zwanger en had direct enorme lichamelijke klachten (kids gelukkig niet na 1 dag spierpijn hadden die nergens last van) ik heb 5 weken praktisch gelegen was echt drama me rug had zo'n klap gehad. Fysio hielp steeds maar kort maar het heeft geholpen. Was wel bang dat ik tot de bevalling zoveel pijnzou houden. Nu 30 weken zwanger en gelukkig pijn vrij. En nu is alles afgehandeld heel fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:15

Suzanne F. schreef:
Welke verzekeraar heb je? Een budget verzekeraar? Ik zit bij Centraal Beheer Achmea en daar zouden ze dit nooit zeggen denk ik. Die regelen alles voor je.
Diezelfde dag had ik nog een vervangende auto.

Dit werd bij mij helaas gewoon gezegd dood hun toen ik was aangereden door een dronken automobilist en mijn auto totallos was.

Wil je buurman het niet onderling regelen? Zelf een garage in de buurt je auto laten checken, schaderapport opmaken en direct aan hun verzekering voorleggen. Vervangende auto wordt sowieso max 2 weken 75% vergoed, langer/meer sowieso niet.

Anoniem

Re: Aanrijding, verzekering ander, hoe te handelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:18

Het ligt al bij hun verzekering. Die doen lastig :+