Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Zit je in het verkeerde topic sizzle?
Pascalle90 schreef:Ik dacht echt dat ik hierin een uitzondering was, maar ik herken het verhaal ook heel erg! En ik kan je vertellen dat ook het ondernemerschap gaat vervelen. Ik ben inmiddels 28 en heb rond de 15 (bij)banen gehad. Veel uren maken bij verschillende banen want thuis verveel ik mij ook snel. 2 eigen bedrijven gehad waarvan ik er een toch nog 8 jaar zo’n 40-60 uur per week volgehouden heb, alhoewel de laatste 2 jaar met meer tegenzin dan plezier.
Ik hoop ook een tip te krijgen want ik ben kort geleden gestopt met mijn bedrijf en aan een 4 jarig leer/werk traject begonnen. Hierbij heb ik speciaal naar een baan gezocht waarbij enorm veel doorgroei mogelijkheden zijn en waarbij je ook makkelijk kan swichen binnen je vakgebied (zorg). Hopelijk kan dit mijn interesse vasthouden.
Sizzle schreef:verootjoo schreef:Zit je in het verkeerde topic sizzle?
Uh nee, waarom?
Easyjet is een soort moderne Columbus toch?
Hij had ook gewoon bij de rederij van zijn vader kunnen blijven werken, maar hij was rusteloos en creeerde daarmee iets volledig nieuws.
Misschien was mijn gedachte sprong wat te groot
tengeltje11 schreef:Ik kom graag meepraten.
Hier ook zo eentje….
Mijn man lacht er vaak mee dat ik al 1001 dingen gedaan heb en nooit iets lang doorzet…. En los van alles, dat is zo.
Ik spring altijd 300% in iets, maar van zodra ik het wat ken, dan ligt het tempo me plots veel te traag en gaat het vervelen….
Eigenlijk vind ik het vreselijk van mezelf ook, maar je kan er weinig aan doen vrees ik…
Lielle schreef:tengeltje11 schreef:Ik kom graag meepraten.
Hier ook zo eentje….
Mijn man lacht er vaak mee dat ik al 1001 dingen gedaan heb en nooit iets lang doorzet…. En los van alles, dat is zo.
Ik spring altijd 300% in iets, maar van zodra ik het wat ken, dan ligt het tempo me plots veel te traag en gaat het vervelen….
Eigenlijk vind ik het vreselijk van mezelf ook, maar je kan er weinig aan doen vrees ik…
dit dus!
Femke_Tweety schreef:Dat is hier ook nog weleens een issue, ja.Herkent zich.
Generalist, maar kan betrekkelijk snel óók stof tot op vrij stevig niveau eigen maken.
Dus generalist met op veel punten nog verdieping dan, ofzo?
Ik ga voorlopig meelezen hier