Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tancreda4 schreef:Ik weetniet of ik het was of mijn vriendinnetje. Was toen we klein waren, onder de 10 jaar. We hadden grote lol en lagen volledig in een deuk en een van ons moest opeens super nodig plassen. Dusse toilet ingesneld, broek naar beneden, zitten en gaan. Bleek de klep dicht te zitten, maar toen was er al op geplast. En dan als reactie hem alsnog omhoog zetten waardoor alles achter de toilet sijpelde.... Nog meer lol....
Verder ga ik even denken. Maar dit topic is hilarisch hahaha
)
De blikken waren hilarisch en riepen de nodige vraagtekens op
... Schaamde me dood... Jaar later had ik een leuke baan, kwam die jongen in het pand ernaast werken... 

Tegen m'n vrienden gezegd dat ze die Dixie beter konden overslaan

SEtequila schreef:...paar jaar geleden woonde ik een huurpand dat verkocht zou worden aan een nieuwe beheerder. Ik was net thuis gekomen en moest me een partij nodig naar de wc. Ik was net klaar toen de deurbel ging, dus in alle haast broek omhoog gehesen en naar de deur gerend. Bleek het de makelaar te zijn met een stuk of vijf geinteresseerde kopers die even de woningen wouden zien. Nadat ze de hele woning incl badkamer hadden gezien gingen ze weer verder. Toen ik vervolgens 10min later in de badkamer moest zijn, kwam ik er achter dat ik in alle haast vergeten was om door te spoelen en dat alle kopers een kijkje hadden gekregen van mijn stoelgang![]()