Dat ene genante moment...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:22

Nog een leuke: naakt door het huis rennen uit de douche, keihard op je bek gaan omdat je op je handdoek staat, face first van de trap af doorglijden en dat dan je vader inclusief een goede vriend van hem de gang in komen om te vragen of alles goed gaat. Lig je daar naakt in de kreukels 8-)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:23

Ik werkte op een basisschool en we gingen toen met schoolreisje naar zo’n grote speeltuin. Volgens mij Julianatoren. Er werd paar keer iets omgeroepen over dat ze extra broeken hadden voor volwassenen. Ik verstond het maar half en begreep er niets van. Toen ik met mijn groep in de bus stapte voelde het ineens wel erg koud. Bleek mijn broek gigantisch te zijn gescheurd, hele onderbroek was zichtbaar. En die melding bleek dus voor mij te zijn.. oeps.

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:26

Whahaha heerlijk topic dit _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:32

Doordat ik heel slecht zie en ook nog eens geen controle over mijn oogspieren heb en dus niet kan focussen, kijk ik nog wel eens de verkeerde persoon aan :)
Ik sta bij Center Parcs op een trapje voor de glijbaan en naast mij staat een jongen van mijn leeftijd, ik was toen 16. Mijn broer staat achter me, dus ik draai me half om en zeg iets tegen mijn broer, kijk ik die jongen aan... Dus hij zo: sorry wat zegt u? En ik had zoiets van ik ben 16 waarom noem je me u? Dus ik zo: niks. Maar was echt super ongemakkelijk :')

Xyris

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 21:40

Die banaan XD.

Ik ben ooit eens (uiteraard weer met 3 mannen, waaronder mijn vader) met het kruis van mijn badpak achter de kikker van de boot blijven hangen... Elk persoon die dit ooit heeft meegemaakt weet dat het onmogelijk is om zonder hulp los te komen als je een halve meter boven het water hangt.. :roll:

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:42

Ik heb een bikini waarvan het topje op een aparte manier vast zit aan de onderkant, en boven niet met 2 bandjes over de schouders maar in het midden als een halsketting, bijna een soort strapless.

Als je dan zo'n geval draagt, wees er dan op bedacht dat het gemaakt is om mee te zonnen, en misschien ook rustig wat in te zwemmen. En duik dan dus niet vol overtuiging het zwembad in, want dat topje blijft niet netjes op z'n plek... :o

Ik heb ook door schade en schande ontdekt dat je in waterparken je armen over je borsten moet houden als je in bikini van de glijbanen af gaat. :+

Misschien moet ik toch maar een badpak kopen :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:44

Dat moment dat je een kokerrok met rits over de gehele lengte aan hebt en een grote stap neemt om drukke trein in te komen.... en je de rits helemaal omhoog voelt schieten #)

Dusdanig strakke rok dat je hem met twee handen bij elkaar moet houden om weer omlaag te krijgen.... sta je daar in je string te prutsen

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:56

Ik was op weg naar een sollicitatie gesprek, met de scooter en het was behoorlijk koud en winderig. Ik kreeg natuurlijk traanogen en had geen waterproef mascara op. Maar daar dacht ik natuurlijk niet aan. Ik moest voor het gesprek nog even naar een schoenenwinkel. Ik stond daar in de tij en er kwam een medewerker naar me toe. Of ik een glaasje water wou, ik heb hem heel raar aangekeken en vriendelijk bedankt. Daarna naar het gesprek toe gegaan. Dat ging heel goed.
Daarna ging in even naar mijn toenmalige werk toe en zegt mijn collega, wat zie je eruit! Je mascara is helemaal uitgelopen!

Ik schaamde me kapot!!

Gelukkig wel aangenomen en hebben ze het niet doorgehad

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:13

Tancreda4 schreef:
Ik weetniet of ik het was of mijn vriendinnetje. Was toen we klein waren, onder de 10 jaar. We hadden grote lol en lagen volledig in een deuk en een van ons moest opeens super nodig plassen. Dusse toilet ingesneld, broek naar beneden, zitten en gaan. Bleek de klep dicht te zitten, maar toen was er al op geplast. En dan als reactie hem alsnog omhoog zetten waardoor alles achter de toilet sijpelde.... Nog meer lol....

Verder ga ik even denken. Maar dit topic is hilarisch hahaha

Ik heb dit gehad bij de gastouder (pauzeplek basisschool). Ik heb r zelf opgedaan en nooit verteld geloof ik :=

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:16

Ik had nachtdienst gehad en besloot snel nog even kerstkleren te gaan kopen. Ik had maar 2 uur geslapen ofzo. Hartstikke druk natuurlijk. Maar goed ik had een zwarte broek gevonden die ik wilde passen. Motorisch was ik nog niet helemaal wakker. Ik viel zo met de broek op de knieën het pashokje uit. Gelukkig had ik mijn oma-onderbroek nog aan. Want dat paste het beste onder de enorm doorschijnende uniformen....

Nog meer onderbroekenlol. Er was een patiënt niet lekker en lag op de grond. Terwijl er een heel reanimatie team aankomt scheurt mijn broek. Zat ik daar in mijn disco-onderbroek. Ik ben nog een tijdje die zuster met de hysterische onderbroek genoemd....

Ik heb een keer een longarts gebeld omdat mijn patiënt nogal blauw zag... Toen de longarts de patiënt liet zitten om de longen te beluisteren ging ik door de grond. Zijn blauwe pyjama gaf af.

Ik ben een keer in de wachtruimte voor een sollicitatiegesprek in slaap gevallen. Ik heb toen maar gelogen dat ik nachtdienst had gehad....

En ik verdwaal snel. Dus toen ik mijn 50e bosrit begeleidde wist ik de weg niet meer. We kwamen 3X langs hetzelfde stuk. Gelukkig hadden ze niets door behalve dat de rit langer duurde.

Op wedstrijd ben ik weleens mijn zadel vergeten. Dus losrijden zonder tot mijn zadel er was. Mijn paard was aan het verharen... Longeren was beter geweest.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:25

Bij mijn tante op de wc klep plassen.
Had niet gezien dat die dicht was. (Zal een jaar of 5 geweest zijn)

Ook bij mijn tante zelfde leeftijd.
Slaapwandelend gaan plassen.
Volgende dag te horen gekregen dat ik op de prullenbak heb gezeten.

Op vakantie aankomen in je hotel.
Enthousiast je kleren uit trekken in de kamer ( op 10 hoog)
Want je wilt direct je bikini aan en de zee in.
Je staat in je blote kont door je koffer te graaien en denkt wat hoor ik toch voor gejoel.
Waren er dus bouwvakkers bezig met een hotel te bouwen pal op die van ons :oo

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:33

Geweldig topic dit :))

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:37

Bij mijn (toen nog) vriend op de schouders zitten om een kat uit een boompje te redden, zo hard gieren van de lach dat je er van in je broek plast := :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:34

Ik was aan het douchen toen de stoppen doorsloegen, het licht ging dus uit en er waren geen ramen in de badkamer dus het was plots stikdonker, en het water werd ijskoud. Ik dacht dat er niemand thuis was. Dus in mijn paniek begon ik heel hard te huilen en gillen omdat ik dacht dat ik vermoord zou worden door een geest ofzo. (Rijke fantasie oké ik had nog niet door dat de stoppen door waren geslagen :+)

En in mijn paniek rende ik dus de badkamer uit, naakt, om vervolgens half op de grond te vallen en mijn stiefbroer te zien die van zijn zolderkamer af kwam om te kijken hoe hij de elektriciteit weer kon laten werken :=

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:44

Nieuwe broek gepast, de winkel uitlopen en denken: wat zijn mijn voeten toch koud... oeps schoenen stonden nog in het pashokje...

In de horeca werken en daarnaast ook stage lopen in een dierenzaak.. Klant koopt een zak hondenvoer, rekent bij mij af en als afscheid tegen de klant zeggen: tot ziens en eet smakelijk :Y)

justmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 23:56

15 jaar, eerste keer dronken en vervolgens mateloos hard op je plaat gaan (over een steen die welgeteld 1mm hoger lag) en dan al je leraren van VMBO tegen komen.... ik was het gespreks onderwerp de eerste 6 weken.

Met 3 vriendinnen die “ene” knappe leraar prive bellen en vragen of die wil daten, waarnaar hij onze namen noemde en vertelde dat we irritant waren... oeff heb hem 3 weken niet meer aan durven kijken :+

In een volle feesttent het idee krijgen op de macarena te dansen op een biertafel, om daarna finaal met tafel en al naar beneden te pleuren (stond een goede 200 man in de tent)

Ohja, ik zou voor de 1e keer op mijn huidige bijrijdpony rijden, omdat ze altijd iedereen er af bokte. Dus dat zou ik wel even doen, want ik blijf vrij makkelijk zitten... Iedereen (stalbaas, baasjes pony en stalgenoot) kijken, zet mijn voet in de beugel, pony zet een stap en lig ernaast :') De blikken waren hilarisch en riepen de nodige vraagtekens op

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 00:11

Mijn aller aller gênantste moment...

Mijn 3 kinderen nog klein.
Ik snel douchen.. kijk naar mijn "oude" broek die ik voor het douchen had uitgetrokken.
Ohhh dia kan ik nog wel een x aan.
Broek aan, kids in de auto, moest ik ook nog tanken, daarna door het dorp.
Had al door dat mensen raar (na)keken.. maar dacht daar niets van.

Kom ik thuis, zegt kindlief... mam er hangt wat aan je broek.
Heb ik dus de hele middag met mijn oude onderbroek uit mijn broek gelopen.
Deze hing dus achter (boven) uit aan mijn broek te bungelen.

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 00:23

Wat een heerlijk topic!

Ik kan er ook wat van al zeg ik het zelf...

Toen ik 15 (15 jaar geleden bijna) was kwam ik mijn oudere neef tegen in een kroegje, na een biertje vroeg hij zullen we shotjes drinken. (Wist ik toen veel wat shotjes waren) Dus ik zei prima, bestel maar. 15 shotjes fireman later zat ik rustig aan de bar. Ineens werd ik super misselijk en liep snel naar het toilet. Ik pakte de deurkruk vast en op dat moment komt er net iemand uit.. Hij kreeg de volle laag :r ... Schaamde me dood... Jaar later had ik een leuke baan, kwam die jongen in het pand ernaast werken... :')

1e dag op het mbo, bom volle kantine, pak een stoel om aanteschuiven bij de klas. Struikel ik midden in die bom volle kantine over die stoel en ga finaal op m' n plaat. Letterlijk iedereen lachte. Heb maar een buiging gemaakt en ben snel gaan zitten B-)

Tentfeest en moest nodig plassen. Buiten stonden dixies. Geen verlichting, snel broek laten zakken en boven de pot hangen. Klonk wel wat gek. Broek weer omhoog en bij schijnen met m'n telefoon.. Zat de deksel erop :evaw: Tegen m'n vrienden gezegd dat ze die Dixie beter konden overslaan :=

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 03:39

Hilarisch topic dit :))

Ik heb er ook nog wel wat;

Jaren geleden, ik was een jaar of 12 denk ik, een keer in slaap gevallen in bad. Blijkbaar zo'n diepe slaap dat ik niet had gehoord dat mn vader keihard had lopen roepen en bonken op de deur. Die dacht dat ik was verzopen ofzo :o
Uiteindelijk de deur open gekregen, ik werd wakker en het eerste wat ik zei; huh... Ik had de deur toch op slot gedaan? :+
Nu jaren later wordt ik er nog mee geplaagd. :')

En een ander gênant moment;
Bij de Mac mijn autosleutels op het dienblad gelegd en na het eten het dienblad incl sleutels legen in de prullenbak. :o
Een medewerker heeft ze er voor mij weer uit gevist :o

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 05:16

Wat een geweldig topic _O-

Granoek, you made my day _O-

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 05:55

Geweldig!! Mag ik jullie allemaal even bedanken voor jullie hilarische verhalen. Dit is De manier om een sombere vrijdag te beginnen.
Ga vooral door.............. :D :D

SEtequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 06:00

...paar jaar geleden woonde ik een huurpand dat verkocht zou worden aan een nieuwe beheerder. Ik was net thuis gekomen en moest me een partij nodig naar de wc. Ik was net klaar toen de deurbel ging, dus in alle haast broek omhoog gehesen en naar de deur gerend. Bleek het de makelaar te zijn met een stuk of vijf geinteresseerde kopers die even de woningen wouden zien. Nadat ze de hele woning incl badkamer hadden gezien gingen ze weer verder. Toen ik vervolgens 10min later in de badkamer moest zijn, kwam ik er achter dat ik in alle haast vergeten was om door te spoelen en dat alle kopers een kijkje hadden gekregen van mijn stoelgang }:0 :evaw:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 06:07

Tijdens een voetbalkamp met kleine kinderen erachter komen dat een bikini en een buikschuifbaan geen goede combi is.

En ik ben in mijn middelbare schooltijd eens gigantisch op mijn gezicht gegaan toen ik met van die spice girl schoenen over een fietsenrek wilde springen :')

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 06:10

Wat een lekker topic, ik lig in een deuk hier. *\o/* *\o/*

JokeRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 06:20

:)
SEtequila schreef:
...paar jaar geleden woonde ik een huurpand dat verkocht zou worden aan een nieuwe beheerder. Ik was net thuis gekomen en moest me een partij nodig naar de wc. Ik was net klaar toen de deurbel ging, dus in alle haast broek omhoog gehesen en naar de deur gerend. Bleek het de makelaar te zijn met een stuk of vijf geinteresseerde kopers die even de woningen wouden zien. Nadat ze de hele woning incl badkamer hadden gezien gingen ze weer verder. Toen ik vervolgens 10min later in de badkamer moest zijn, kwam ik er achter dat ik in alle haast vergeten was om door te spoelen en dat alle kopers een kijkje hadden gekregen van mijn stoelgang }:0 :evaw:

OmG! Zou mij ook nog kunnen overkomen!

Ik heb zelf jaren bij een tuincentrum gewerkt waar ik de cyclamen wel eens chlamydia noemde.
“ Bent u op zoek naar iets leuks? Neemt u anders snel wat chlamydia mee”