Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kimberley_ schreef:Ik ga er nog een nachtje over slapen maar denk wel dat ik het hier bij laat of misschien later anoniem een email stuur dat er monteurs bijbeunen. Geloof niet dat ik het op mijn geweten wil hebben dat hij hierom zijn baan kwijt raakt.
Amber_anne schreef:In veel van deze sectors wordt bijgebeund, bijvoorbeeld in de bouw.
Ik zou hem gewoon blokkeren en het erbij laten. Wat maakt het voor jou uit dat die dit doet achter z'n baas zijn rug om? Hij bedoelde het aardig om jou kosten te besparen
Kimberley_ schreef:t maakt het creepy. Hij heeft echt serieus goed in je “dossier” gekeken
Schuur_ schreef:Het feit dat hij achter de rug van zijn baas om klanten gaat ritselen en zijn baas (die hem betaald!) omzet ontzegt vind ik een grens voorbij en zou dit ook melden.
Als hij meent dat die meer kan verdienen door in het zwart bij te klussen moet die dat ook vooral doen. Maar niet over de rug van de werkgever. En dan wrs nog onderdelen uit het magazijn gebruiken en af en toe wat gereedschap mee naar huis nemen.
Zelf ben ik ook ondernemer en dit soort dingen zou ik juist willen weten, 1 rotte appel kan een hele mand bederven namelijk. Dingen zoals dit kunnen echt schade toebrengen aan het bedrijf, denk maar aan mensen die niet meer teruggaan omdat ze zich ongemakkelijk voelen. Deze komen op een familiefeest en dan gaat het daar over waar nog 10+ mensen horen dat het niet fijn is bij deze garage etc. Dat kan heel snel gaan!
Persoonlijk zou ik de werkgever aanspreken en vragen of hij er van op de hoogte is dat er een medewerker klanten aanspreekt buiten werktijd met een beter voorstel.
Anoniem schreef:Ik ben geen voorstander van de huidige hysterische trend dat aan een kleine, domme misstap van iemand grote gevolgen moeten zitten. Heksenjachtcultuurtje.![]()
Deze meneer heeft het alleen over de auto gehad? Geen rare voorstellen of opmerkingen verder toch? Dus dat gedoe over creep dit creep dat vind ik totaal niet van toepassing.
Jouw nummer had hij niet moeten pakken nee.
Stom, niet oke, niet slim, erg onhandig ja, en dat mag zeker tegen hem gezegd worden met de mededeling dat als hij door gaat je melding zal moeten maken bij zijn werkgever.
Als het dan hierbij blijft is het klaar toch?
Muggen moet je doodslaan voor ze olifanten worden.
Zo geef je hem nog een kans.