Helpt wel goed. Hier gaat doordeweeks wel eens twee keer per avond de bel met verkopers
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
.
Absolem schreef:[quote=
Een keer een Jehova getuige die aanbelde. Had haar de wijk door zien lopen die ochtend met haar twee knullen aan haar zijde. Dus ik had heel subtiel een emmertje water achter mijn rug hangen.. Toen ik open deed.
Ik verwees haar naar de sticker. Toen ze zich daar niks van aan trok en ik de deur dicht wilde doen hield een van de jongens mij tegen ( goh wat een verassing!).
Waarop ik mijn emmertje water tevoorschijn haalde en wat voor hun voeten mikte. Toen ik zei de volgende is wel raak liepen ze weg met een hoop heisa dat het godslastering was wat ik deed. Waarop mijn gereformeerde buuf naar buiten kwam gestiefeld.
Ze keek mij vragend aan en ik toen ik zei dat ze aan het belletje lellen waren begon ze te lachen en liep weer naar binnen
[/quote
Dit is niet iets om trots op te zijn.
Ik heb gewoon een NEE-sticker op de deur geplakt, sindsdien heerlijk rustig.[/quote
Als je goed had gelezen zie je in het verhaal staan dat ik die sticker dus ook heb.
Absolem schreef:Een keer een Jehova getuige die aanbelde. Had haar de wijk door zien lopen die ochtend met haar twee knullen aan haar zijde. Dus ik had heel subtiel een emmertje water achter mijn rug hangen.. Toen ik open deed.
Ik verwees haar naar de sticker. Toen ze zich daar niks van aan trok en ik de deur dicht wilde doen hield een van de jongens mij tegen ( goh wat een verassing!).
Waarop ik mijn emmertje water tevoorschijn haalde en wat voor hun voeten mikte. Toen ik zei de volgende is wel raak liepen ze weg met een hoop heisa dat het godslastering was wat ik deed. Waarop mijn gereformeerde buuf naar buiten kwam gestiefeld.
Ze keek mij vragend aan en ik toen ik zei dat ze aan het belletje lellen waren begon ze te lachen en liep weer naar binnen
, steeds weer lui aan de deur ><

antje_vip schreef:Absolem schreef:[quote=
Een keer een Jehova getuige die aanbelde. Had haar de wijk door zien lopen die ochtend met haar twee knullen aan haar zijde. Dus ik had heel subtiel een emmertje water achter mijn rug hangen.. Toen ik open deed.
[/quote
Dit is niet iets om trots op te zijn.
Ik heb gewoon een NEE-sticker op de deur geplakt, sindsdien heerlijk rustig.[/quote
Als je goed had gelezen zie je in het verhaal staan dat ik die sticker dus ook heb.
Daar ging het niet om, het ging erom dat jij trots vertelt wat je hebt gedaan. En dat dat best wel raar is.
Maar ja, we gaan weer offtopic enz enz.
Morganlefay schreef:En bekeerd zijn we al. Heb een nee/nee sticker op mijn voordeur zitten. Energieverkopers kijk ik lief aan en schud van nee. Ik herken ze van een kilometer afstand.
Wat ik wel stuitend vind dat ze mijn Syrische buren 3(verschillende)contracten hebben aangesmeerd.
Heb het voor deze mensen opgelost. Kan vertellen dat ik niet lief en aardig ben geweest tegen de energie jongens en dat ik de volgende keer aangifte doe van oplichting. Bah
MarcoBorsato schreef:Ik denk dat iedereen die het leest dat verwijt maakt. Is een aanname uiteraard maar ik vond ook dat je het als een lollig verhaal bracht dat ik a) niet geloof en b) helemaal niet zo lollig vind.Maar ja, we gaan weer offtopic enz enz.
Ook offtopic: vanmiddag werd er aangebeld en ook wij zijn uitgenodigd bij de herdenking van Here Jezus. Ik heb vriendelijk bedankt, het foldertje teruggeven en gezegd dat wij deze fissa aan ons voorbij laten gaan.
Ik beeld me nu in dat die 2 oude besjes zich al de hele dag het hoofd breken over het woord fissa
Sheehan schreef:Ik woon in een flat waar colportage verboden is, en daar houden ze zich goed aan. Controle er op is ook streng.
Wat ik bloed irritant vind is die straatverkopers op Utrecht Centraal. Heb al minstens 4/5 keer mijn bus/trein gemist omdat ze geen 'nee' accepteren en gewoon achter me aan blijven lopen als ik vriendelijk bedank
.
.