Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pmarena schreef:Gefeliciteerd met je aankoop! Nu word ik toch benieuwd of je daar ook de soci.bike geprobeerd hebt toevallig...?

. Vooral de JL vond ik erg fijn rijden maar ik ben er (denk ik
) al wel uit dat het mij het prijsverschil niet waard is, de Troy fietste ook meer dan prima.
MizzMontana schreef:In onze zoektocht naar een bakfiets kwam ik dit topic tegen. Heel leuk om al jullie info te lezen
Wij hebben inmiddels op een paar fietsen een proefrit gemaakt waaronder de Troy en de Johnny Loco. Vooral de JL vond ik erg fijn rijden maar ik ben er (denk ik
) al wel uit dat het mij het prijsverschil niet waard is, de Troy fietste ook meer dan prima.
De Vogue Carry 3 daarentegen vond ik vreselijk fietsen, het stuur zat veel te ver van de bak af, ik durfde mijn hand niet eens uit te steken in de bocht, dan ging de fiets helemaal zwabberen![]()
Ook op een tweewieler gefietst, dat leek me heel eng maar ik vond het eigenlijk makkelijker dan een driewieler. Grootste minpunt vond ik alleen dat de bakken van een tweewieler te klein zijn voor onze wensen.
weslyjune schreef:@TS vervelend om te horen dat je zoveel last hebt. Ik vind het wel een heel leuk topic!
Heeft er hier ook iemand ervaring met 4 kinderen in de bak? Welke type bakfiets passen er 4 in?
We gaan donderdag de babboe uhh eem grote proeffietsen. Zouden er 4 in Troy passen?
Eilish schreef:Ik zag dit topic een paar keer voorbij komen, samen met het elektrische fiets topic. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk met mijn hond in het buitengebied wonen. Ik dacht eerst aan een elektrische fiets met een fietskar, maar nu ik dit topic gelezen heb lijkt een elektrische bakfiets mij ook wel wat. De elektrische fiets met fietskar of bakfiets is dan niet alleen voor het vervoeren van mijn hond, maar ook bijvoorbeeld boodschappen. In dit topic zag ik al de tip van bakfiets.nl voorbijkomen. In de buurt zit een dealer zag ik net. Van te voren even vragen of ik een elektrische bakfiets kan uitproberen daar.
Iemand nog tips of ervaringen met een elektrische bakfiets met een hond?
Ik zag de CargoBike Long Steps, daar zit de mogelijkheid bij voor een hondenbench. Dat lijkt mij handig, want mijn hond moet wel afgesloten zitten, anders probeert ze er misschien uit te springen als ze een andere hond of een kat ziet

Ineke2 schreef:Dit lijkt mij ook wel wat, maar dan alleen voor de boodschappen, want heb geen kinderen of huisdieren momenteel.
Zijn die fietsen er ook met een kleinere ( en daarmee lichtere?) bak?