Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? Blackflag schreef:Ligt misschien aan mij, ik zou van te voren wel willen weten wat er op mijn cadeaukaart staat. Dan weet ik ook wat ik uit kan kiezen xD
De echte vinder is niet meer in the picture.. gaf hem en liep meteen weer door. Ook geen seconde aan gedacht om telefoonnummer of iets te vragen want ik moest kassa bij draaien dus al lopend die bon aangenomen.
bridgetF schreef:Blackflag schreef:Ligt misschien aan mij, ik zou van te voren wel willen weten wat er op mijn cadeaukaart staat. Dan weet ik ook wat ik uit kan kiezen xD
De echte vinder is niet meer in the picture.. gaf hem en liep meteen weer door. Ook geen seconde aan gedacht om telefoonnummer of iets te vragen want ik moest kassa bij draaien dus al lopend die bon aangenomen.
Dat is dan helemaal zuur, die persoon geeft het in goed vertrouwen in de hoop dat jullie (ts, collega, de zaak) de rechtmatige eigenaar vinden en dan wordt hij gebruikt of vernietigd zonder dat het kenbaar is gemaakt bij officiële instanties als politie of gemeente.
gerpiegorp schreef:Er is al contact opgenomen met de VVV zelf, maar zij konden er niks mee. Daarnaast zegt TS net dat hij in de kluis ligt, dus bijna niemand kan daar zomaar even bij. En even, als die kerel ‘in goed vertrouwen’ die bon zou afgeven, had hij wel langer stil gestaan ipv al lopend hem afgeven, lijkt mij
bridgetF schreef:gerpiegorp schreef:Er is al contact opgenomen met de VVV zelf, maar zij konden er niks mee. Daarnaast zegt TS net dat hij in de kluis ligt, dus bijna niemand kan daar zomaar even bij. En even, als die kerel ‘in goed vertrouwen’ die bon zou afgeven, had hij wel langer stil gestaan ipv al lopend hem afgeven, lijkt mij
Oeps, dan heb ik dat stukje even gemist...dat hij in een kluis lag. Ik was nog steeds in de veronderstelling dat ze niet wist waar de kaart nu gebleven was. Mijn excuses. Heb ik dat niet gelezen / gezien.
Shaggy09 schreef:Ik denk alleen maar: wat als die man terug komt voor z'n kaart? Wat ga je dan zeggen?
Wij hadden bij de drogist waar ik werkte ook een bak met vvv-bonnen, ID-kaarten, rijbewijzen, andere cadeaubonnen etc. Het is werkelijk nooit in mij opgekomen om het saldo te gaan bekijken van die kaarten of er iets mee te doen.
Shaggy09 schreef:TS ik quote mezelf nog maar even:Shaggy09 schreef:Ik denk alleen maar: wat als die man terug komt voor z'n kaart? Wat ga je dan zeggen?
Wij hadden bij de drogist waar ik werkte ook een bak met vvv-bonnen, ID-kaarten, rijbewijzen, andere cadeaubonnen etc. Het is werkelijk nooit in mij opgekomen om het saldo te gaan bekijken van die kaarten of er iets mee te doen.
.
Was wel groep 4.Selka schreef:En wat is daar mis mee Ladygiroc?
Ik zou blij zijn dat wanneer ik iets verlies dat een ander dat niet uitgeeft/weggooit/opmaakt. Jij niet?