Ineke2 schreef:Liefst een E rijbewijs, maarja dan ook genoeg geld voor een grotere auto![]()
Verhuizen en in de buurt van een groot bos wonen
Als je dat op de juiste manier doet, hou je geld over voor dat E-rijbewijs EN die capabele auto.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ineke2 schreef:Dan ben ik dom denk ik, maar snap werkelijk niets van je berichten. Heb ik wel vaker last van
MoniqueT schreef:Wat bedoel je met instructeursdiploma? In welke richting?
Er zijn hier geen Nederlandse scholen hoor, de meeste Nederlanders die hier wonen zijn sowieso al ver over de 50 en brengen een kleine kinderen mee. En de kinderen die er zijn, gaan gewoon naar Spaanse scholen. Maar dan nog, wij maken zelden een planning van wanneer we in welk land zijn, dus ik kan me gewoon nergens echt aan binden.
En het hoeft ook zeker niet full time te zijn hoor! Gewoon iets waar ik mijn ei in kwijt kanIk heb onlangs al eens een blog hierover geschreven en kreeg toen wel een aantal projecten aangereikt, maar dat zijn allemaal dingen waar ik hooguit een paar keer een uurtje wat kan toevoegen aan iets waar anderen al mee bezig zijn. Ik ben ook gewoon te voorzichtig om zelf iets op te starten, denk ik.
Ik help wel regelmatig Spaanse meisjes met hun voorbereiding op Engelse examens, gewoon omdat zij blij zijn dat ik hen uitleg in het Spaans kan geven en mijn Engels ook op aardig niveau is.