Wat doen jullie in de avond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bnet

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 17:51

Wij stijldansen (fanatiek) samen, dus mijn vriend en ik zijn drie avonden in de week na het eten en het voeren van de paarden op de dansschool te vinden. De andere avonden rijd ik paard of we doen samen bankhangen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 18:03

Ik werk onregelmatig. Aantal avonden werk ik dus.
Ik merk dat ik de laatste tijd wat minder lekker in mijn vel heb gezeten. Ben nu wat meer vrij, heb meer rust maar zit een beetje in de mwah ik heb niet echt zin om iets te ondernemen en mis dan de motivatie maar denk dan wel van moet ik niet iets gaan doen, en wat dan.. terwijl ik vroeger altijd lekker bezig was.
Als ik dan terug denk waarmee.. koken, vriendinnen zien, lezen, leuke dingen doen met mijn vriend. Sporten doe ik altijd overdag. Een structurele vaste activiteit is lastig omdat mijn ritme niet elke week hetzelfde is.
Ik zat mij toevallig net te bedenken dat ik niet echt een uitgesproken interesse heb voor dingen.
En dan denk ik hmmm zal ik een nieuwe hobby gaan zoeken maar ben dan ook wel een beetje inspiratie loos :') en moet te combineren zijn met mijn werk.

Het scheelt dat het nog niet geen lente/zomer is. Ik wandel en fiets normaal ook graag, zit lekker in de zon, ga graag kamperen. Nu zit ik toch meer aan huis gekluisterd met dit net-niet weer.

Normaal kom ik ook tijd tekort hoor :-) Maar n u denk ik, moet ik een nieuwe hobby zoeken en wat meer plannen met vriendinnen, maar vind ergens het niet de heel week vol gepland hebben ook wel even fijn :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 18:24

Giolli schreef:
Wow shocking hoe veel mensen weinig tijd besteden aan partner! Wij eten om 19.00, brengen daarna onze dochter naar bed en gaan dan met radio aan op de bank liggen met een wijntje bijkletsen of .... alvast naar bed. :D Meestal tegen 23.00 slapen.

Niet iedereen heeft een partner :P

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 18:27

Sheran schreef:
Giolli schreef:
Wow shocking hoe veel mensen weinig tijd besteden aan partner! Wij eten om 19.00, brengen daarna onze dochter naar bed en gaan dan met radio aan op de bank liggen met een wijntje bijkletsen of .... alvast naar bed. :D Meestal tegen 23.00 slapen.

Niet iedereen heeft een partner :P

Haha ook mijn partner werkt onregelmatig dus wij werken soms de avonden langs elkaar heen maar kunnen wel heerlijk uitslapen of.... *D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 11:47

poes schreef:
Moonsparkle: ik krijg energie van te sporten, niet omgekeerd. Voor ik vertrek denk ik vaak dat ik liever een dutje zou doen maar op de terugweg heb ik juist energie voor tien. Eens ik in huis ben zit ik in bad of in de zetel en word ik vreselijk lui. Met paardrijden ging ik ook altijd door vanaf mijn werk anders komt dat er bij mij echt niet meer van. Misschien is het bij jou ook zo?

Dit inderdaad. Ik kwam gister uitgeput thuis, maar stond 10 minuten later alweer buiten in mijn sportkleding om naar trainen te gaan. Effect: Om half 10 was ik opgeladen en fit thuis. Heerlijk geslapen ook :j

(Hier ook geen partner trouwens. Daten schiet er ook wat bij in momenteel :+ )