shilady schreef:Ik ben de ts![]()
Wat heb jij zelf ongeveer in gedachte?
En welk budget? Ben wel benieuwd naar wat andere zoeken dan kan ik daar ook meschien inspiratie uit krijgen
Ooww hahaha
Ik kijk momenteel voor een "nieuwe" Fiat Panda(schijnen qua onderhoud sterke auto's te zijn, kom er ook verrassend weinig klachten over tegen voor een italiaan
), Daihatsu Sirion, en Nissan Micra(nieuwe model, vanaf pakweg 2004). Dus een klein compact autotje maar niet helemaal formaat rolschaats
Qua budget probeer ik het het liefste onder de €2000 te houden, maar voor een goed onderhouden exemplaar ben ik echt bereid meer te betalen.
Ik vind een 2e hands auto toch altijd Russisch roulette, want hoe goed het op papier er ook uitziet je weet pas wat je echt hebt gekocht nadat je er een tijd in rijd haha
En het hoeft van mij niet de mooiste of de nieuwste te zijn dus vond dit wel prima qua budget

Motor was gelukkig niet stuk, maar wel duur grapje. Monteur adviseerde om de ketting elke 200.000 km te vervangen omdat daarna de kans op knappen steeds groter wordt. 
je voelt je echt alsof je wegwaait.
nooit stukken aan gehad. Zit nu op 160.000 en gaat verhuizen naar mijn zusje. Dagelijks heel intensief gebruikt op korte en lange ritten maar dit was echt een door en door betrouwbare auto.