Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pvdbosch schreef:Geen ervaring mee. Ik keek gewoon wat er te huur was in Driebergen/Zeist.
Veel van de huizen die op huurexpert staan, staan echter ook gewoon op andere sites dus dan maar niet via huurexpert contact zoeken als die zo slecht zijn.
Ygritte schreef:Goed dat je toch je recht wil halen bij je huidige verhuurder.![]()
Heb je ook gebeld met een verhuurmakelaar?
In mijn ervaring krijg je aan de telefoon soms sneller iets gedaan dan op internet-advertenties reageren, al is het maar omdat sommige huizen (nog) niet in een advertentie staan en je als beller dan dus de eerste kunt zijn in plaats van één van de vele reacties/mails via internet.
Fair schreef:Ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Ik heb met het juridisch loket gebeld en die hadden het nagekeken. Zij zeiden dat we er niet uitgezet konden worden en dat we bezwaar moesten maken doormiddel van een aangetekende brief.
Het gaat om een zelfstandige woning. Het contract was minimaal 1 jaar en daarna onbepaalde tijd. We zaten inmiddels in de 'onbepaalde tijd'.
bigone schreef:Fair schreef:Ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Ik heb met het juridisch loket gebeld en die hadden het nagekeken. Zij zeiden dat we er niet uitgezet konden worden en dat we bezwaar moesten maken doormiddel van een aangetekende brief.
Het gaat om een zelfstandige woning. Het contract was minimaal 1 jaar en daarna onbepaalde tijd. We zaten inmiddels in de 'onbepaalde tijd'.
Staat er ook iets over een opzegtermijn in je contract??