Buren laten hond uit in onze voortuin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Buuk

Re: Buren laten hond uit in onze voortuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 19:45

Eigenaar heeft nooit meer gereageerd. Ook nooit meer uitwerpselen voor mijn voordeur gehad. Van te voren had ik dit scenario bedacht, maar ook het: deze krijg ik regelrecht weer terug scenario ..zover is het gelukkig niet gekomen ( had zijn huis bedolven als het moest )

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 19:48

Buuk schreef:
Eigenaar heeft nooit meer gereageerd. Ook nooit meer uitwerpselen voor mijn voordeur gehad. Van te voren had ik dit scenario bedacht, maar ook het: deze krijg ik regelrecht weer terug scenario ..zover is het gelukkig niet gekomen ( had zijn huis bedolven als het moest )

You're my kind of person! _O_

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 19:56

Buuk schreef:

Haha dat is wel lef hebben. Ik heb het wel gedaan met alle uitgekauwde kauwgom die de buurjongen met zijn vriendjes uit het zij raam hadden uitgespuugd in mijn voortuin. Mijn planten en bankje waren bedekt met gekleurde stukjes kauwgom. Deze heb ik opgepakt en allemaal in de voortuin van de buren gegooid.
Ben benieuwd of dat jochie het ooit uit heeft moeten leggen aan zijn ouders maar goed, het is nooit meer gebeurd.

8nnemiek

Re: Buren laten hond uit in onze voortuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 20:19

Haha Buuk, geweldig :D

TS, ik heb niet het hele topic gelezen dus misschien is de tip al voorbij gekomen: er zijn telefoon apps die je als beveiligingscamera kan gebruiken. Een oude telefoon of een tablet is ideaal daarvoor. Je legt em aan de stroom, zet em een beetje verstopt achter het raam, app aan, en je kan live streamen via internet vanaf je werk. Veel apps werken met bewegingsdetectie, en je kan vaak instellen dat alle beweging wordt opgenomen. Kun je later terugkijken wie het was :D

Bij mijn iphone gebruik ik de app AVS voor de camera-telefoon en de app AtHome voor het bekijken van de beelden op afstand.
Zelf gebruik ik die app vooral om de hond in de gaten te houden (je kan ook praten en luisteren op afstand).

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 20:47

Bordje met camerabewaking erop?