Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Arme Daan! Hoe had je hem leren kennen? Geen tinder hoop ik
purny schreef:Ik heb laatst ook getinderd en had een leuke match te pakken. We konden het echt goed vinden maar ik ging hem dus opzoeken op Facebook. Bleek dat ie 3 kinderen had... Het is dus niks geworden aangezien hij het niet nodig vond om het even te melden. En ik hem af zou keuren op z'n social media gebruik..
Dus alleen maar drama. Daarna niet meer getinderd..
Avalanche81 schreef:purny schreef:Ik heb laatst ook getinderd en had een leuke match te pakken. We konden het echt goed vinden maar ik ging hem dus opzoeken op Facebook. Bleek dat ie 3 kinderen had... Het is dus niks geworden aangezien hij het niet nodig vond om het even te melden. En ik hem af zou keuren op z'n social media gebruik..
Dus alleen maar drama. Daarna niet meer getinderd..
Die krijgt ook een bats. Wat een zak, zeg.
daantjuhhh schreef:@ purny: nou je gaat dit niet geloven....
gisternacht kreeg ik een berichtje dat hij het totaal vergeten was. Bla bla bla...
Mijn interesse is al weg, dus kan mij toch weinig schelen. Dus ik zeg prima geen probleem.
Wil hij een nieuwe date. Dus ik: ik kan niet.
Zegt hij ineens dat hij morgen zijn zoon moet ophalen.
Ik: Zoon???!
Heeft hij gewoon nooit verteld dat hij een zoontje heeft.![]()
Hahaha. Stiekem moest ik best lachen. Ik dacht gelijk aan jou

karuna schreef:Bats tegen mijn lijf. Ipv nu onderweg naar Bali, alleen thuis op de bank hangen omdat lijf opeens besluit te gaan kwakkelen en ik niet weg mag van de dokter.had me verheugd op verjaardag vieren op het strand daar maar helaas