Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Besef je hoeveel mensen je kwijtraakt door deze houding.
Ondanks dat ik jouw visie betreft de wens om zwanger te worden en de frustratie die het oplevert als je niet zwanger raakt en een ander wel, niet begrijp... Snap ik wel dat je mensen die dat geluk wel hebben gaat vermijden.
Maar zij kunnen er niets aan doen dat jij die pech hebt.
Jij ook niet. Het is nu eenmaal zo.
Ik lees in je topic dat je hele traject inmiddels verder gevorderd is, maar even heel zwart wit... Als je nu je contacten en netwerk weggooit vanwege jaloerzie en frustratie... Die krijg je niet meer terug. Heb je dat ervoor over?
Wat als je daadwerkelijk nooit moeder wordt? Wat dan?
Hutcherson schreef:Besef je hoeveel mensen je kwijtraakt door deze houding.
Ondanks dat ik jouw visie betreft de wens om zwanger te worden en de frustratie die het oplevert als je niet zwanger raakt en een ander wel, niet begrijp... Snap ik wel dat je mensen die dat geluk wel hebben gaat vermijden.
Maar zij kunnen er niets aan doen dat jij die pech hebt.
Jij ook niet. Het is nu eenmaal zo.
Ik lees in je topic dat je hele traject inmiddels verder gevorderd is, maar even heel zwart wit... Als je nu je contacten en netwerk weggooit vanwege jaloerzie en frustratie... Die krijg je niet meer terug. Heb je dat ervoor over?
Wat als je daadwerkelijk nooit moeder wordt? Wat dan?
Urona447 schreef:Ik ga met Hutcherson mee, het is allemaal zwaar poedersuiker maar nu anderen het geluk niet gunnen gaat je uiteindelijk helemaal niks opleveren. Ik snap dat je dit niet horen wilt maar ik denk wel dat het goed is dat iemand je een spiegel voor houdt.