Budget manier slot koelkast/kast

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 10:57

Super vervelend dit...
De magneetjes die eerder genoemd waren lijken me inderdaad niet sterk genoeg, maar als je bij de bouwmarkt een paar overslag sluitingen haalt (als je googelt op overslag sluiting zie je wat ik bedoel) en vervolgens die vast schroeft of zelfs vast lijmt met wat superspul, kun je er een hangslot aan hangen.

Dan hoef je in ieder geval nu niet met een overvolle kamer te zitten met al je spullen.

Ik snap overigens volledig dat je daar niet lekker meer woont. Op zoek naar andere woonruimte is dan inderdaad wel fijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 11:05

Ja magneetjes worden hem niet, dus zondag maar aan het klussen. Gaat vandaag en/of morgen niet lukken. :n

MarlindeRooz

Re: Budget manier slot koelkast/kast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 18:07

De sloten zitten er op hoor! :=

Moet alleen nog wat vinden voor de koelkast. :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 18:17

CharmingS schreef:
Pff er is volgens mij nog niemand dood gegaan van een beetje laxeermiddel, je kan het zelfs in de supermarkt halen, en je hebt zelfs laxeermiddelen op natuurlijke basis.. Dus gewoon lekker er doorheen doen, inclusief een volle lepel sambal zodat hij daarna feest heeft op het toilet, moet hij maar lekker met zijn poten van je spullen afblijven. Als ik in die situatie had gezeten had ik dat wel gedaan, je moet je veilig voelen in je huis en alleen de gedachte al om je spullen achter slot en grendel te moeten doen in je eigen huis, is al niet goed.. Je kan ook een cake bakken en daar een beetje hondenpoep doorheen mixen.. Zou daarna alleen alle spullen die je hebt gebruikt om het te maken weg gooien haha :')

Ook voor natuurlijke ingrediënten kun je een allergie hebben.
Het doelbewust iets door je eten doen is iets anders dan als je medicijnen voor jezelf in je bakje vla gedaan hebt en een ander eet dat op. Dat is per ongeluk.

Ik snap echt dat je denkt dikke poep.
Maar als jij uit eindelijk verantwoordelijk gehouden wordt ben jij degene met problemen. (Justitie)
Ik weet dat TS er nu verstandig van af ziet. Maar om anderen niet op dat idee te brengen meld ik het.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:49

Moderatoropmerking:
Doelbewust iemand 'vergiftigen' als je weet dat ze jouw eten gaan opeten, al is het maar met laxeermiddel, kan hele nare gevolgen hebben. Je weet niet of diegene allergisch is, of dat het laxeermiddel reageert met medicijnen die zij innemen of iets wat ze hebben gegeten. Het klinkt vrij onschuldig maar het kan voor beide partijen vervelende consequenties hebben.

TS mag daarin uiteraard haar eigen keuzes maken maar ik wil jullie wel vragen om die suggestie niet in detail verder te bespreken.

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:55

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 14:15

Ik ga niemand vergiftigen, tenzij er weer wat verdwijnt of mijn sloten worden gesloopt.
Koelkast en vriezer hebben best wel dikke deuren waardoor je niet zo makkelijk er een slot op kan zetten. Dus dat is nog even lastig. En ben er vrij zeker van dat hij geen aangifte gaat doen. Deed hij ook niet toen hij "zomaar" in elkaar geschopt werd toen hij over straat liep. Zomaar he. :+

Maar heb zojuist mijn bestek geteld, het zijn 3 sets van elk dus moet er 18 hebben van alles... Wat bizar veel bestek is maar... (https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014999/)

Ik heb nog:
16 grote lepels
16 kleine lepels (thee lepels)
10 messen
5 vorken

En heb niet zo heel lang geleden, denk een paar maand weer een set gekocht want toen had ik nog maar 2 vorken. En zag hem laatst eten met HETZELFDE bestek. :+
Ik accepteer 5 vorken dan maar, want als ik weer nieuwe koop heb ik 24 lepels. :=

En zijn vriendin vertelt dat zij echt niet gaat afwassen als hij iets weken laat staan, dus ze gooit steeds vuile vaat weg. Dus tja, dan heeft hij niks meer en dan pakt hij maar "nieuwe". :+

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:21

Laat je over dat slot adviseren bij een goede ijzerwarenhandel

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 14:23

Maar ik heb er nu al 20 euro aan uitgegeven (lijm van 7 euro had ik al) en wil er eigenlijk niet veel meer aan kwijt zijn. Zit er dus aan te denken gewoon niks meer in huis te hebben wat hij lekker vindt. Dus lekker alleen maar vega zooi haha. En vlees achterin de diepvries verstoppen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:37

Nou, ik zou zeggen, haal het in de winkel en eet het dezelfde dag op := Of een simpele koelbox op je kamer neerzetten?

Ik zou alles meeslepen naar mijn kamer, dan daar maar wat voller :=

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:23

Wat betreft je "niet-lepel-verzamel-wens":
Er worden ook vorken los verkocht, hoeft niet persé in een set ;) (misschien heeft Ikea dat niet, maar bijvoorbeeld Action, Blokker of Hema moet wel lukken...)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:49

Allergieën zal die vast geen last van hebben als die alles opvreet wat los en vast zit zonder te weten wat erin zit.
Vergiftigen gaat wellicht te ver, maar iets vreselijk goors voor hem klaar maken dat zou ik toch heel graag doen als ik in ts haar schoenen stond :Y)

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 00:45

Gewoon een keer wat hele hete pepers door het eten doen ofzo. :=

Wat een rotsituatie, ts! Hopelijk heb je snel wat anders.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 01:18

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 19:32

MarlindeRooz schreef:
Ik ga niemand vergiftigen, tenzij er weer wat verdwijnt of mijn sloten worden gesloopt.
Koelkast en vriezer hebben best wel dikke deuren waardoor je niet zo makkelijk er een slot op kan zetten. Dus dat is nog even lastig. En ben er vrij zeker van dat hij geen aangifte gaat doen. Deed hij ook niet toen hij "zomaar" in elkaar geschopt werd toen hij over straat liep. Zomaar he. :+

Maar heb zojuist mijn bestek geteld, het zijn 3 sets van elk dus moet er 18 hebben van alles... Wat bizar veel bestek is maar... (https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014999/)

Ik heb nog:
16 grote lepels
16 kleine lepels (thee lepels)
10 messen
5 vorken

En heb niet zo heel lang geleden, denk een paar maand weer een set gekocht want toen had ik nog maar 2 vorken. En zag hem laatst eten met HETZELFDE bestek. :+
Ik accepteer 5 vorken dan maar, want als ik weer nieuwe koop heb ik 24 lepels. :=

En zijn vriendin vertelt dat zij echt niet gaat afwassen als hij iets weken laat staan, dus ze gooit steeds vuile vaat weg. Dus tja, dan heeft hij niks meer en dan pakt hij maar "nieuwe". :+

Ik woonde vroeger op een studentenflat en daar gebeurde dat weggooien van vuile vaat ook.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 20:46

ik zou me niet weg laten jagen uit je huis hoor. gewoon niet zo moeilijk doen en ijzerwaar met hangslot erop doen. ik snap niet dat je zo moeilijk doet.... of op je kamer of overal sloten op of een eigen kast met slot neerzetten.

https://www.praxis.nl/gereedschap-insta ... kt/5364464

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 20:48

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:11

Ik zat nog te denken, misschien kan je vleeswaren verpakken in verpakkingen van vegatarische dingen? Dat je het doosje ervan bewaard en dan het vlees er in stopt?

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:46

eclair98 schreef:
Ik zat nog te denken, misschien kan je vleeswaren verpakken in verpakkingen van vegatarische dingen? Dat je het doosje ervan bewaard en dan het vlees er in stopt?

wat een verschrikkelijke moeite, hij moet er gewoon vanaf blijven. dus alles op slot.
zo veel moeite zou ik niet in zon flapdrol steken hoor.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:40

Het is makkelijker om jezelf aan te passen dan een ander, helaas.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:50

En een ketting met een slot?Ketting helemaal om de ijskast doen,ketting door het handvat en dan slot erop.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:37

Britta31 schreef:
En een ketting met een slot?Ketting helemaal om de ijskast doen,ketting door het handvat en dan slot erop.

Haha ja briljant gewoon zo’n langere ijzeren ketting met hangslot +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-19 11:09

Update: as we speak is hij uit huis gezet. Zijn kamer wordt nu leeggehaald. Smerige bende is het daar joh. Stinken. :=

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:17

Mooi, ook weer opgelost! Ik hoop dat ie teruggaat naar z'n ouders en dat hij niet ergens wat gaat huren. Dan zitten die huurders weer met zo'n kneus opgescheept.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:18

Oeh, had hij het te bont gemaakt? :=
Maar een opluchting voor jullie!

Zul je zien dat jullie nu het complete bestek weer terug vinden :D