Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Keell94 schreef:wat ik niet snap is dat je moeder eigenlijk voor haar man kiest en niet voor haar kinderen, hij wilt jullie niet in zijn huis. maar jullie zijn een stukje van haar en horen bij haar dus hij heeft dat maar te accepteren, anders hadden ze nooit moeten trouwen.
oke je bent volwassen en je gaat ergens een keer het huis uit maar vind niet dat je moeder je kan verplichten het huis uit te gaan, zo te lezen heb je geen baan, hoe ga je dat betalen?
ik ben samen met mijn vriend en wij kunnen een appartement net aan met zijn 2en ophoesten, huisdieren worden inderdaad vaak niet toegestaan. en waar is je vader in dit stukje? bij hem gaan wonen tot je alles op orde hebt ik geen optie? of samen met je broer iets huren? of samen met hem in je moeders huis blijven?
MarcoBorsato schreef:anjali schreef:Farjen schreef:Misschien heb ik erover gelezen, maar wat gaat je broer doen? Kunnen jullie samen geen appartement of dergelijke zoeken?
dat lijkt me een slecht idee,want die broer veroorzaakt toch juist de problemen.
Die broer veroorzaakt niks, je kletst onzin.
MarcoBorsato schreef:Keell94 schreef:wat ik niet snap is dat je moeder eigenlijk voor haar man kiest en niet voor haar kinderen, hij wilt jullie niet in zijn huis. maar jullie zijn een stukje van haar en horen bij haar dus hij heeft dat maar te accepteren, anders hadden ze nooit moeten trouwen.
oke je bent volwassen en je gaat ergens een keer het huis uit maar vind niet dat je moeder je kan verplichten het huis uit te gaan, zo te lezen heb je geen baan, hoe ga je dat betalen?
ik ben samen met mijn vriend en wij kunnen een appartement net aan met zijn 2en ophoesten, huisdieren worden inderdaad vaak niet toegestaan. en waar is je vader in dit stukje? bij hem gaan wonen tot je alles op orde hebt ik geen optie? of samen met je broer iets huren? of samen met hem in je moeders huis blijven?
Vader is niet in beeld, nooit geweest.