Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shaggy09 schreef:Nou ja het neemt nogal wat tijd in beslag..

Ik zeg alleen je moet er maar zin en tijd voor hebben.. Ik zelf zou persoonlijk nooit 200 km gaan rijden om bij mijn paard te komen. Ik zou dan denk ik geen paard nemen.
)
Romeo2007 schreef:Ik heb jarenlang belachelijke schema’s gedraaid (36 uur werken, 2 uur reistijd, dagelijks paard rijden, 6x per week personal training a 2 uur per keer, hoge eise qua huishouden en studie ernaast)
Kort gezegd: ik doe het niet meer. Mijn kwaliteit van leven was op zo een laag pitje. Ik moest dit, ik moest dat en ik was totaal mijn besef van tijd kwijt en als je aan mij vroeg waar ik zin in had had ik geen idee.
Tegenwoordig werk ik 36 uur verdeeld over 4 dagen. Ik loop binnen 5 minuten naar mijn werk.
Ik rij 3x per week op mijn paard en deze staat op 5 min van mijn huis. Ik heb zoveel tijd en rust teruggevonden. Ik merk nu pas hoe doorheen ik ervan zat van alle dingen die ik moest van mezelf. Nooit maar ook nooit meer
gotta love sleeping

A3a1 schreef:@shaggy
1x per week 200 km naar je paard rijden vind je gek.
Maar ja, wat doe je dan als je de liefde van je leven ontmoet en die woont 100 km verderop, want dat was het geval. Ze werd partner, ze werd as, ze werd mijn vrouw.
Dan ga je toch je vrije dagen naar je partner en gaat 1x tussendoor naar je paard.
Dit veranderde naar
Maar 4x in de week naar je werk totaal 200 pd is niet gek.
Althans daar hoor ik je niet over.
Ik vraag me eerder af wat mensen allemaal voor leuke dingen in de auto doen, autorijden is heerlijk.
Overigens, degene voor wie de opmerking was bedoelt, gaf al aan, dat het moeilijk is goede stal te vinden.
Bij ons staat ook iemand van 50 km verderop omdat paard dan in goede kudde en met ruimte staat.
Ik snap je punt dat als je ergens woont, je eerst in de buurt gaat kijken.
Maar soms lopen dingen anders en dan start er een nieuwe situatie waar je kijkt hoe je daar het beste uit kunt halen.
En ik zweer je, ik zal mijn uurtjes in de auto missen, 2x een goed uur ontspannen me time, met mooie radio, muziek en luisterverhalen, geweldige luchten en mooie stukjes Nederland, niemand die me stoort.
Op mijn kamer boven is dat toch anders, autorijden is al heerlijk ontspannend.
Dat maakt het wellicht minder lang. Ik vind autorijden niet erg maar 200 km per dag in de auto zitten daar heb ik helaas geen tijd voor. Romeo2007 schreef:Ik heb jarenlang belachelijke schema’s gedraaid (36 uur werken, 2 uur reistijd, dagelijks paard rijden, 6x per week personal training a 2 uur per keer, hoge eise qua huishouden en studie ernaast)
), wasje draaien / ophangen / opvouwen en eten koken.
Shaggy09 schreef:A3a1 schreef:@shaggy
1x per week 200 km naar je paard rijden vind je gek.
Maar ja, wat doe je dan als je de liefde van je leven ontmoet en die woont 100 km verderop, want dat was het geval. Ze werd partner, ze werd as, ze werd mijn vrouw.
Dan ga je toch je vrije dagen naar je partner en gaat 1x tussendoor naar je paard.
Dit veranderde naar
Maar 4x in de week naar je werk totaal 200 pd is niet gek.
Althans daar hoor ik je niet over.
Ik vraag me eerder af wat mensen allemaal voor leuke dingen in de auto doen, autorijden is heerlijk.
Overigens, degene voor wie de opmerking was bedoelt, gaf al aan, dat het moeilijk is goede stal te vinden.
Bij ons staat ook iemand van 50 km verderop omdat paard dan in goede kudde en met ruimte staat.
Ik snap je punt dat als je ergens woont, je eerst in de buurt gaat kijken.
Maar soms lopen dingen anders en dan start er een nieuwe situatie waar je kijkt hoe je daar het beste uit kunt halen.
En ik zweer je, ik zal mijn uurtjes in de auto missen, 2x een goed uur ontspannen me time, met mooie radio, muziek en luisterverhalen, geweldige luchten en mooie stukjes Nederland, niemand die me stoort.
Op mijn kamer boven is dat toch anders, autorijden is al heerlijk ontspannend.
Nou ja fijn dat jij autorijden als zoiets ontspannends ervaart.Dat maakt het wellicht minder lang. Ik vind autorijden niet erg maar 200 km per dag in de auto zitten daar heb ik helaas geen tijd voor.

_Dreamer schreef:Ik heb altijd het idee dat ik meer in de auto zit dan wat anders
- 40 uur werken, 1 uur enkele reis (door de file)
- 5x per week naar paard, 45 minuten enkele reis (52 km enkele reis)
- 6x per week naar de sportschool, 20 minuten vanuit huis
- Thuisstudie HBO
- Hond
Wel het geluk dat ik sinds kort weer bij m'n pa woon, dus dat neemt wel de rest weg