Wat een schok om dit topic opeens te zien staan. Ik heb ppg ooit op een meeting mogen ontmoeten en kon hem ook op bokt zeer waarderen. Kreeg op de meeting nog 1 van zijn producten kado omdat ik jarig was. Een bijzonder warm iemand. Wat verschrikkelijk voor zijn gezin, ik wens ze veel sterkte...
Wat verschrikkelijk... Kende hem niet persoonlijk. Maar hier op Bokt en in Facebook groepen vaak voorbij zien komen. Dat hij overal gekend was als een warme man... Wat een verlies.. heel veel sterkte aan de nabestaande
Palmera
Geplaatst: 01-02-19 10:39
Wat verschrikkelijk voor alle dierbaren. Heel veel sterkte!
Diablo
Geplaatst: 01-02-19 10:43
Jee daar schrik ik van, mocht hem altijd graag lezen.
Heel veel sterkte voor iedereen die hem missen moet.
rea
Geplaatst: 01-02-19 10:43
Er zijn geen woorden voor; zo vreselijk dat een veel te goed mens veel te vroeg sterft. Ik hoop dat zijn familie en vrienden troost kunnen vinden om dit verlies te boven te komen. Hij zal gemist worden.
Sterkte aan allen die hem liefhebben en met een grote leegte achterblijven.
Ik kende Peter al heel lang, virtueel. In het echt was hij net zo, nuchter, aardig, gezellig en met een groot hart. Ik heb hem een paar maanden geleden nog gesproken, hij bood aan dat we iets gingen testen voor hem, vond ik weer zo'n lieve en leuke actie van hem. En vorige week dacht ik nog: 'ik moet nog even definitief afspreken om dit te regelen'. Helaas heeft het niet meer zo mogen zijn. Heel veel sterkte voor iedereen die hem moet missen.
SplashIsLief
Geplaatst: 01-02-19 11:24
Wat een vreselijk ongeluk. Al een aantal dagen zitten de nabestaanden in mijn hoofd. Opeens weggegrepen uit het leven en een enorm gat achter latend bij hun. Heel veel sterkte voor iedereen die hem lief had
F_Orumster
Geplaatst: 01-02-19 11:26
Ach wat spijtig. Hij heeft me ooit eens wat opgestuurd, gratis, om te proberen. Daar had ik niet eens naar gevraagd, zo vriendelijk!