Lastige buren situatie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lastige buren situatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 18:32

:')

Maflinger_S

Re: Lastige buren situatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 18:52

Ze heeft inderdaad waarschijnlijk de bel niet gehoord. Volgende keer ook maar even op het raam bonzen. :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:08

Jolien87 schreef:
Misschien even je muziek hard aanzetten, dan kom je vanzelf wel naar je toe. ;)

:= :')

TS ik zou echt proberen om daar eens te gaan luisteren wanneer dat gaat (en dan natuurlijk het geluid zoals je het normaal ook zou zetten).
Mijn moeder woont ook in een rijtjeshuis en hoort de buren die een huis verderop wonen erg goed.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:09

Het was inderdaad Lenti die er nogal vreemde ideeën op nahoudt wat betreft mensen boven de 40.
Maar goed, blijkbaar waren we toch al seniel :+

Vervelend dat ze niet opendeed, dat schiet natuurlijk ook niet op.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 01:57

Freggle_Edge schreef:
beatje schreef:
Ik woon vrijstaand,dus geen last van de buren.Maar onze eigen tv hoor je heel bizar boven harder als beneden.Geen idee waardoor dat is
Voor jou lijkt een uur misschien heel kort,maar een uur kan heel lang duren als je iets verschrikkelijk vind.

Dat hebben wij met de tv van de buren, die dreunt enorm door, vooral boven.
Maar leven en laten leven hoor.
Toen hun oude hondje de boel bij elkaar blafte als ze niet thuis waren, dan stuurde ik de buuf een appje dat die bij mij binnen zat. Zo zat ik niet in de herrie, het hondje voelde zich niet alleen en de buurvrouw had geen stress om haar hondje.

Van onze kant maakt mijn puber wel eens herrie tijdens het gamen en mijn vriend heeft de muziek graag hard staan. Het kan hier allemaal. De hele straat is hier erg tolerant naar elkaar op eentje na. Maar dat gezin maakt uitgerekend de meeste herrie. Dus toen ze bij mij steun ging zoeken en graag wilde dat ik mee ging klagen, kreeg ze direct lik op stuk. Ik klaag niet over hun herrie dus ook niet over haar buren.
Ik heb haar er nooit meer over gehoord.
Wel weet ik dat als ik echt last heb van mijn directe buren, dat alles bespreekbaar is. En andersom uiteraard ook. Een goede band met je buren is prettig, dan kun je net ff meer van elkaar hebben.

Ik zou als ik ts was dan ook zeker contact zoeken met de buurvrouw om samen netjes tot een oplossing te komen.

Hier gaat het net zo, ideaal!