Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Ik denk niet dat de pin automaat zomaar weggaat komende jaren. Alleen de optie om met je smartphone te betalen (en cash dan) is eigenlijk alles behalve handig...
LENTI schreef:Maar ik denk dat je op latere leeftijd gewoon echt onwijs gaat achterlopen en het heel erg lastig krijgt als non-smartphone gebruiker.
Alles gaat straks via smartphone of tablets etc.
Heel eerlijk gezegd zou ik een persoon die geen smartphone wil/kan gebruiken niet willen aannemen.
karuna schreef:Voor slechter zienden is die digitale meuk een ramp
karuna schreef:Brainless spraaksoftware werkt niet bepaald joepie bij formulieren. Die kauwen alles voor terwijl je misschien alleen geinteresseerd bent in een klein deel. En slechtziend is meer dan blindvoor mij is teveel info te drukke site slecht leesbaar. Ik heballes al op groot letter staan maar zeker overheden en overzichten digitaal zowat niet te doen. Teveel info te veel kleuren te weinig contrast en ik ga de mist in.
![]()
Ik moet nu dus soms printen invullen met ben en weer fotograferen en mailen. Jongens stuur gewoon papier. De mijn overheid site met alle info onwerkbaar. Ik raak overzicht kwijt en mis dingen. Idem fcturen per mail, onhandig en onleesbaar vaak. En hoe geef je dan voor je administratie aan dat hij betaald is? Nog meer mail. Een hardware fout en weg is je administratie.
Nu simpel papieren factuur ik zet er op met pen betaald dan van die rekening en hup in een bakje. Iets terugvinden simpel. Heeft me bij zooplus flinke kosten voorkomen ook bij ern betaalgeschil.
Amandavd schreef:Dit is echt weer een typisch leven en laten leven dingetje. Heb jij een smartphone en ben je er gelukkig mee? Hartstikke fijn. Heb je geen smartphone en ben je daar gelukkig mee? Ook hartstikke fijn. Hoe verslaafd je bent dat heb je zelf ook in de hand. Ik zou niet meer zonder het ding kunnen. Ik vind het namelijk heel makkelijk met alle whatsapp groepen etc.