Meeste boodschappen haal ik bij de Jumbo, 1x per maand naar de Lidl voor voorraad dingen en aanbiedingen.
Als er goede aanbiedingen zijn, rij ik langs de AH/Hoogvliet/Dirk.
Daarnaast kom ik ook geregeld bij de turk voor kip/vlees
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik deed ook nooit echte weekboodschappen, en was vaak rond de 50/60€ kwijt per week
) en ik heb er door de drukte gewoon een gruwelijke hekel aan... gelukkig heb ik sinds pakweg 2 maanden hier de Picnic rijden! Wat een uitkomst is dat! Betaal in mijn uppie nu met Picnic rond de €40 in de week. Daarbij eet ik een stuk gezonder! Ik deed namelijk nog wel wat "nood" boodschappen rond etenstijd, en dat resulteerde in een hoop extra ongezonde aankopen(lees, chocolade, koekjes etc haha)
Love it! (Daar maak ik natuurlijk binnen de perken wel gebruik, maar geen misbruik van he!!)
Dat ik dan voor mijn weekboodschappen ook nog eens makkelijk 2 a 3 tientjes minder kwijt ben dan bij de AH is nog mooier meegenomen!
Sla dan gewoon een hoop in en dan hoef ik daar de komende weken niet meer heen
De Aldi hier is wel echt super groot, maar ik vertik het om bij twee verschillende supermarkten boodschappen te doen omdat de stomme Aldi niet alles heeft wat ik nodig heb
Niet zo'n zielig bosje koriander voor 1,50 bij de AH, maar voor 50 cent een hele grote bos.
Ook goede groenten en veel beter vlees (maar dat eet ik niet). Blackflag schreef:Ik kom eigenlijk overal wel. Werk zelf bij de Lidl dus haal daar veel groente/fruit en sommige dingen die stuk goedkoper zijn zoals wc papier en bepaalde wasmiddelen.
Verder ga ik veel naar de Jumbo voor brood/bepaalde merk producten.
Net even berekend wat ik normaal per maand kwijt ben ruim 450 euro per maand. Voor 2 personen..... oeps, kan dus een hoop op bespaard worden.
Lijstjes maken, tas mee en maar 1 a 2 keer per week gaan boodschappen ipv iedere dag en een hoop weggooien....
Blackflag schreef:Ik kom eigenlijk overal wel. Werk zelf bij de Lidl dus haal daar veel groente/fruit en sommige dingen die stuk goedkoper zijn zoals wc papier en bepaalde wasmiddelen.
Verder ga ik veel naar de Jumbo voor brood/bepaalde merk producten.
Net even berekend wat ik normaal per maand kwijt ben ruim 450 euro per maand. Voor 2 personen..... oeps, kan dus een hoop op bespaard worden.
Lijstjes maken, tas mee en maar 1 a 2 keer per week gaan boodschappen ipv iedere dag en een hoop weggooien....