Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MizzMontana schreef:Het kindjes in Afrika argument werd hier wel gebruikt als reden om je bord leeg te eten.
Ik zei als klein kind altijd: stuur dat van mij dan maar op naar die hongerige kindjes
vonden ze niet zo grappig geloof ik
SusanH schreef:MizzMontana schreef:Het kindjes in Afrika argument werd hier wel gebruikt als reden om je bord leeg te eten.
Ik zei als klein kind altijd: stuur dat van mij dan maar op naar die hongerige kindjes
Haha ik heb echt wel op het punt gestaan om mijn eten in een envelop te schuivenvonden ze niet zo grappig geloof ik
BarbaLala schreef:Hmm, ik leef juist tegenovergesteld.
Wat mijn ouders me verboden doe ik nu alsnog.![]()
Ik mocht de kruimels nooit van tafel vegen. "Dat doe je later in je eigen huis maar" zeiden mijn ouders altijd.
Net als; mijn niet handen aan mijn broek mogen afvegen, mijn bord perse leeg eten, niet met staal in een anti-aanbakpan, eerst wat gezonds op je brood, mijn drinken in 1x opdrinken etc. etc.
FUC.K DIE SHI.T!![]()
Ik vergeet nooit de blik van mijn vader toen ik hier de kruimels zo van tafel op de grond mieterde![]()

nu raap ik het zelf maar van de grond af als ik wil wassen
xGoldenHero schreef:SusanH schreef:
Haha ik heb echt wel op het punt gestaan om mijn eten in een envelop te schuivenvonden ze niet zo grappig geloof ik
Mijn schoonmoeder zei dat ook altijd totdat mijn man(toen een jaar of 6) zijn pannenkoek met stroop in de brievenbus stak. Tsja... daar had ze op kunnen wachten
SusanH schreef:MizzMontana schreef:Het kindjes in Afrika argument werd hier wel gebruikt als reden om je bord leeg te eten.
hij snapt niet dat ramen lappen niet mijn hobby is.....