[HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:50

_Dracarys schreef:
Hier ook een Remi, sinds 14 dagen vrijgezel na een relatie van ruim 3,5 jaar. Ben er echt ziek van.
Feestdagen ''overgeslagen''. En nu met oud en nieuw op mn beestjes passen zoals altijd.. Het is sinds 14u al oorlog hier. Jammer genoeg de dieren 4 uur eerder dan normaal snel binnen moeten halen (vuurwerk afsteken mag pas vanaf 18u natuurlijk) 1 vogel die zich kapot heeft gevlogen in de voliere.
Paar rotjes kan geen kwaad maar het is hier net wo2, gewoon gevaarlijk om buiten te lopen..
Voor mij geen toffe maand.. alleen maar stress.. voel mij alleen.. ook al weet ik dat er mensen voor mij klaar staan.
Heel 2018 is trouwens echt een kl*te jaar geweest. Teveel verloren wat mij dierbaar was. Ik ga ook geen terugblik doen.

:(:)

Moeten maar weer eens afspreken, mij apart kom ik jouw kant op..
En als ik iets voor je kan doen, app maar gerust!
Laatst bijgewerkt door Siggislief op 31-12-18 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:52

_Dracarys schreef:
Hier ook een Remi, sinds 14 dagen vrijgezel na een relatie van ruim 3,5 jaar. Ben er echt ziek van.
Feestdagen ''overgeslagen''. En nu met oud en nieuw op mn beestjes passen zoals altijd.. Het is sinds 14u al oorlog hier. Jammer genoeg de dieren 4 uur eerder dan normaal snel binnen moeten halen (vuurwerk afsteken mag pas vanaf 18u natuurlijk) 1 vogel die zich kapot heeft gevlogen in de voliere.
Paar rotjes kan geen kwaad maar het is hier net wo2, gewoon gevaarlijk om buiten te lopen..
Voor mij geen toffe maand.. alleen maar stress.. voel mij alleen.. ook al weet ik dat er mensen voor mij klaar staan.
Heel 2018 is trouwens echt een kl*te jaar geweest. Teveel verloren wat mij dierbaar was. Ik ga ook geen terugblik doen.

Knuffel! :(:)

Heb je nog meer dieren behalve vogels?

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:56

Annet_Dottie schreef:
Ik wil mijn best doen gewoon mijn diploma te halen en me niet door de breuk uit het veld te laten slaan, maar ben ook nog niet bereid op te geven om nog in gesprek te komen met mijn ex, dus ik zie allemaal wel hoe het loopt..

Ga ervoor +:)+

Zelf ben ik er maar mee opgehouden om een gesprek te hebben.
Krijg alleen maar hetzelfde te horen.
Wel krom wanneer hij dan zegt via app toen ik zei dat ik met hem oud wilde worden hij dat ook wilde.
Of dat hij zo wil leven zoals vrienden van hem (wonen wel samen maar als vrienden voor het leven zeg maar)...tja...dat wil ik ook heel graag en laatst het kerstkaartje;'je kunt mss niet overnieuw beginnen maar wel anders eindigen.

Uit dit alles maak ik op dat hij verder wil....maar ja...dan hoor ik weer maatschappelijk werk praten dat hij alleen wil zijn enz enz...

Voor nu is het niet anders..... :

_Dracarys schreef:

Jij ook sterkte in deze tijd.... :(:)
Hier ook geen terugblik...zit zelf niet lekker in mijn vel, veel klachten en in januari 3x naar het ziekenhuis...hopelijk dan wat meer duidelijkheid.

Hier in kampen zijn ze al sinds de dag na kerst bezig met knallen....zal blij zijn wanneer het over is...

trouwens...leuk hoor die slagroombussen met de brede spuit....maar hoe ga je dat in vredesnaam in een vegterrolletje krijgen :x :')
Kon de oude bussen met die andere spuit niet vinden en zelf slagroom klaarmaken...tja...geen zin in vanavond... O:)
Laatst bijgewerkt door j_nine op 31-12-18 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:57

@j_nine NIET! _O- Dat heb ik ook geprobeerd slagroom in de vegterrolletje..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 19:57

Hoe houden je vogels zich?

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:01

Siggislief schreef:

Had het in huis gehaald en niet bij nagedacht...blond <<) :')
tot ik het net wilde proberen en gelijk het aanrecht kon schoonmaken :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:03

j_nine schreef:
Siggislief schreef:

*Gniffel!*

Sorry denk in plaatjes. :')

Ik heb der wel naar gekeken toen ik nog in de Appie liep..
Maar ik vond/vind de slagroom van Campina niet te pruimen. -O-

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:06

Kan je het niet in zo'n spuitzak spuiten?
Als je die hebt liggen tenminste

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:07

Of je breekt een aantal van die rolletjes in een kommetje en dan spuit je wat van het slagroom erop...
En dan een beetje door elkaar husselen, dat is ook best wel lekker. Zelf ook gedaan. :j

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:09

Siggislief schreef:
j_nine schreef:

*Gniffel!*

Sorry denk in plaatjes. :')

Ik heb der wel naar gekeken toen ik nog in de Appie liep..
Maar ik vond/vind de slagroom van Campina niet te pruimen. -O-

Nieuwe bus ook, dus het spoot er extra hard uit :o :+ :')

Uiteindelijk heb ik er een dikke laag op het rolletje gespoten...

Vond die van de jumbo niet zo heel lekker, in het kerstpakket eentje van campina en die is wat beter te pruimen...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:10

Das wel heel erg balen, maar jammer dat ze van die dikke tuutjes erop hebben gemonteerd.
Vroeger waren ze gewoon smal en je kwam er goed in.

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:12

Siggislief schreef:

Jij denkt in plaatjes...ik in 18+ termen :+ :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:13

j_nine schreef:
Siggislief schreef:

Jij denkt in plaatjes...ik in 18+ termen :+ :')

_O-

Ik ben soms goed in 18+ tekst te typen..zoals nu! *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:13

Waardeloos die mannen hè J_nine.. :(
Haha ja met die vegter rolletjes bekend verhaal, zit er tegenwoordig niet meer zo'n opzet stukje bij in de doos? Die kan je dan op de slagroombus zetten zodat je alsnog fatsoenlijk het rolletje kan vullen :P

Nou ik had van de week gereageerd op een oproepje van dagblad van het noorden over wat je doet met oud en nieuw, en kom dus nu in de livestream op de site en overmorgen in de krant met een samenvatting van wat ik gedaan/beleefd heb (niet zoveel dus _O- ).
https://www.dvhn.nl/extra/Liveblog-Appe ... 10636.html

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:16

Maar dat mondstukje past dus niet op de huidige slagroomspuiten... :=

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:17

Oh jeetje Annet-Dottie, je wordt famous in het noorden!

:(:) voor alle Remy’s... dat 2019 een beter jaar mag worden.
Nog een paar uurtjes. Verwen jezelf en be strong dames!!

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:17

Annet_Dottie schreef:
Waardeloos die mannen hè J_nine.. :(

nou...echt he :x
wie weet wat 2019 ons nog brengt ;)

Citaat:
Haha ja met die vegter rolletjes bekend verhaal, zit er tegenwoordig niet meer zo'n opzet stukje bij in de doos? Die kan je dan op de slagroombus zetten zodat je alsnog fatsoenlijk het rolletje kan vullen :P

Nope….niet bij het doosje wat ik heb..
Zag een klein vierkant doosje van de rolletjes met 8-10 stuks ofzo...
vond dat wel genoeg voor mij alleen

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:20

Hier ook alleen,dus kom even binnen vallen ;) Oud en nieuw zegt mij ook helemaal niks. Dus zie het als een heerlijk avondje voor mij alleen.
Dat stukje past er prima op, je moet alleen het originele stukje verwijderen.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:32

Mag ik hier ook mee komen kletsen?
Ik zit vrij bewust vanavond alleen. Heerlijk rustig en veel minder geknal dan bij familie/vrienden in NL. Om 12 uur om de hoek de vuurwerkshow van Gent fotograferen. Voor nu half aan het werk en de top 2000 aan het luisteren (zoals elk jaar). M'n kat is gelukkig geen stresskip. Die gaat om 12 uur boven aan de trap zitten.
Ik had mezelf echt een heerlijke traktatie beloofd voor vanavond. Gerookte zalmsnippers. Maar helaas... Die ben ik eergisteren vergeten in de koelkast te steken... _-:(

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:42

ik kom ook Maar er even bij kletsen, zijn er nog Meer mensen vreselijk bang voor vuurwerk?

Ik ben op dit Moment niet te genieten… ik ren en vlieg gestresst door het huis heen.. ik ben zelfs de nood dingen voor mijn Ratten aan het voorbereiden als we toch ineens snel het huis uit moeten.. Ik kann mijzelf niet rustig krijgen hier..
Vorig jaar ging het nog wel met de vuurwerk omdat ik naast het bejaardentehuis en kerkhof woonde (ja als je het zo bekijkt een goede combinatie :') ) daar mag je geen vuurwerk in de buurt afsteken waar ik toen woonde.
Nu woon ik in een stad en zelfs in een drukke straat en zelfs mijn schuin overbuurman is een benzinepomp.. -_-

ik heb zelfs nu een rode wijn gepakt om iets rustiger te worden (ik drink eigenlijk niet, zo dan zal 1 wijn wel genoeg zijn XD)

En ja ik ben ook dit jaar weer lekker alleen, ik kann er zeker wel van genieten hoor, Maar van het vuurwerk ben ik een stress kip.. ik ben gewoon blij als het over is straks.. ze zijn nu al flink aan het schieten, ik will niet weten wat om 12 uur af gestoken wordt...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:42

Tuurlijk! :)

Das niet heel slim..maarja heb je misscihen morgen wel lekkere zalmsnippers...

*Kan nu al niet meer normaal typenn. :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:44

Ik ben niet echt alleen, maar ben met mijn ouders die zo een dutje gaan doen, en dan ergens om half 12 uit bed kruipen voor de champagne, dus het voelt wel een beetje alleen :o. Heb er wel bewust voor gekozen, heb een stressvolle periode achter de rug en last van een winterdipje
Mijn vrienden zijn best wel van het heftige feesten (drank drugs alles) en dat kan mijn lichaam gewoon echt even niet gebruiken nu. Dus lekker met een theetje op de bank en proberen fris het nieuwe jaar in te gaan :)

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:49

Ik heb ook een film aangezet. Thee erbij en ik kom de avond zo wel door. Lief zit nog even lekker in bad voor hij gaat.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:53

JewEmm schreef:
Mag ik hier ook mee komen kletsen?
Ik zit vrij bewust vanavond alleen. Heerlijk rustig en veel minder geknal dan bij familie/vrienden in NL. Om 12 uur om de hoek de vuurwerkshow van Gent fotograferen. Voor nu half aan het werk en de top 2000 aan het luisteren (zoals elk jaar). M'n kat is gelukkig geen stresskip. Die gaat om 12 uur boven aan de trap zitten.
Ik had mezelf echt een heerlijke traktatie beloofd voor vanavond. Gerookte zalmsnippers. Maar helaas... Die ben ik eergisteren vergeten in de koelkast te steken... _-:(

Oh dat is jammer!!

Mag ik jou instellingen weten voor het vuurwerkfotografie?

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:59

Geen idee wat ik gebruik...
Ik zag vandaag een post van cameranu met deze als tips
f/8.0-11.0 iso 100-200 max 10sec
Op een statief dus.