Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:naomiiiii schreef:Bij mij is er alleen verschil tussen mannen en vrouwen.
Wat is dan dat verschil?
Kinke schreef:Dat dus Caritas, je bent toch 1 team dus dan zou je verwachten dat iedereen mee mag doen.
Overigens werd dat pakket uitgedeeld bij een stamppot buffet, dus blijkbaar is er wel een redelijk budget voor.
Fortitude schreef:Bij ons zijn er 3 maten kerstpakketten, dus klein medium en groot. Het gaat hier om een hotel dus veel parttimers die maar om de week een paar uurtjes werken bijvoorbeeld. Iedereen vindt dat prima en is er blij mee. Ik vind het zelf ook een prima regeling. Wij maken ze ook altijd helemaal zelf inclusief de brief, dat vinden mensen echt ontzettend leuk. Ook uitzendkrachten krijgen van ons een pakketje, zij horen er immers ook gewoon bij!
Het is een extraatje, je werkgever hoeft dit niet te doen. Ik vind het een beetje ondankbaar dat mensen er over klagen heel eerlijk gezegd. Ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen verwachten dat iemand die bijvoorbeeld 8 uur in een maand werkt hetzelfde 'moet' krijgen als iemand die fulltime time werkt.
Delphi schreef:Hier altijd een kerstpakket gekregen. Toen ik 40 uur werkte, maar ook toen ik 18 uur (excl. koopzondagen) werkte.
Vond ik eigenlijk best logisch aangezien koopzondagen bij ons ook niet naar ratio verdeeld werden. Ik moest net zo veel koopzondagen draaien als een fulltimer.Shadow0 schreef:Meer dan 9 uur op 1 dag? Dat dat soort dingen normaal gevonden worden...
Hier was dat altijd normaal om met koopavond van 10:00-21:00 te werken. Wel met voldoende pauze en dan was dat prima te doen. Wekelijks draaide ik één koopavond.
Maar dagelijks 10,5/11 uur vind ik ook erg veel, tenzij je eigen baas bent. Zoveel zou ik nooit voor een baas willen werken. Dan maar een kleiner kerstpakketMaar dat is natuurlijk voor ieder persoonlijk.
Dammie schreef:Daar wordt het niet beter van.
Fijne kerstsfeer als een deel van de medewerkers niet uitgenodigd wordt voor een feestje.
Goed voor de onderlinge verhoudingen ook
naomiiiii schreef:Sizzle schreef:Wat is dan dat verschil?
Vorig jaar kregen we beide een rituals pakket, natuurlijk andere geuren.
Dit jaar kregen de vrouwen een grote vaas achtig iets, de mannen volgens mij een sporttas en nog iets. Daarin allemaal eten en drinken.