Nipplegate

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:07

Ik heb altijd doppen, word hier in huis ook doppendoos genoemd , toen ik piercings had, zag he het dubbel op. Nu 40 geen piercings meer maar nog steeds doppies. Helaas gaat het nu toch richting het zuiden hangen ( behalve tandvlees, dat trekt richting het noorden) ik heb geen moeite met zichtbare tepels, hen padded en gewone bh's. Voor iedereen is een passende bv, alleen soms kost het wat..En over vrouwen van 50+ met rolluiken op hun knieën, petje af..Ik durf niet zonder bh..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:09

lieveli schreef:
Een beetje luchtigheid wordt niet meer gewaardeerd door de jeugd San.

Waar is de tijd van de dolle mina's ;(.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:14

_San87_ schreef:
lieveli schreef:

Die passen op de kleinkinderen _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:17

lieveli schreef:
_San87_ schreef:

Die passen op de kleinkinderen _O-

Die hadden tenminste geen moeite met een tepeltje hier en daar.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:20

Nou inderdaad ja, wanneer is dat ook alweer begonnen dat tepels niet meer zichtbaar mogen zijn :+ maar goed, ik heb padded bh's of bepaalde t-shirts als ik geen zin heb in een bh en denk er ook echt om bij het sporten e.d. of waar je ook mee bezig bent :P

Magrathea

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:29

Ik was me er niet van bewust dat het echt een probleem is als je tepels (een beetje) te zien zijn :+

Nu draag ik niet zoveel strakke shirtjes, wellicht dat het daaraan ligt.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-18 15:31

Er zijn er genoeg waarvoor het geen probleem is, daar gaat het topic ook niet over.
Ik vind het zelf geen gezicht, dus ik wil ze niet zichtbaar, maar blijkbaar mag dat niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 16:28

Jawel tuurlijk wel. Ik heb zelf ook een padded bh. Maar ik heb er moeite mee als mensen een bh dragen omdat 'mannen er niet mee om kunnen gaan'. Dat vind ik een enge gedachte want waar trek je de grens?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 19:38

lieveli schreef:
Jawel tuurlijk wel. Ik heb zelf ook een padded bh. Maar ik heb er moeite mee als mensen een bh dragen omdat 'mannen er niet mee om kunnen gaan'. Dat vind ik een enge gedachte want waar trek je de grens?

Tja waarom dragen islamitische vrouwen een hoofddoek? Ook om hun haar te bedekken voor mannen. Bij vrouwen onderling mogen ze de doek afdoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 19:46

En heeft er verder iemand ook nog tips voor TS om de priemende punten in te pakken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 19:47

Suzanne F. schreef:
lieveli schreef:

Tja waarom dragen islamitische vrouwen een hoofddoek? Ook om hun haar te bedekken voor mannen. Bij vrouwen onderling mogen ze de doek afdoen.

Puur omdat mannen er mogelijk niet mee om kunnen gaan.

Is dat een wereld waar we naartoe willen? Ons als vrouw moeten bedekken omdat we mannen anders een mogelijk excuus geven zich als holbewoners te gedragen?

Zullen we ons allen terug naar 1500 transporteren?

Anoniem schreef:
En heeft er verder iemand ook nog tips voor TS om de priemende punten in te pakken?

Heb je dit topic gelezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 19:50

Ik heb de vraag van de TS gelezen San87, jij ook?
Zij vraagt zeer duidelijk om tips, daar krijgt ze een aantal van en ze geeft toch echt duidelijk aan dat het topic niet over de discussie wel of niet zichtbaar mogen hebben gaat.
Dus ja, IK heb gelezen.
Jouw ingaan op de andere discussie daarentegen getuigt daar niet van.

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:02

lieveli schreef:

Ik moest er anders wel om lachen haha

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:04

Als ik geen padded bh aan heb plak ik er meestal een stukje leukoplast op (kruisje) werkt goed

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:08

Anoniem schreef:
Ik heb de vraag van de TS gelezen San87, jij ook?
Zij vraagt zeer duidelijk om tips, daar krijgt ze een aantal van en ze geeft toch echt duidelijk aan dat het topic niet over de discussie wel of niet zichtbaar mogen hebben gaat.
Dus ja, IK heb gelezen.
Jouw ingaan op de andere discussie daarentegen getuigt daar niet van.

Ik heb ook gelezen, voel alleen niet de behoefte een tip te geven die al eerdere keren getipt is, de discussie die uit dit topic ontstaat vind ik veel interessanter.

Dus ja, als je gelezen had, had je gezien dat er al heel wat tips voorbij zijn gekomen.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 25-12-18 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:08

Tepelplakkers. Ik heb er een paar die in kan hergebruiken. Maar ook die je maar 1x draagt, die heb ik meestal met uitgaan op.
Ik draag ze, omdat ik vaak geen bh draag, wel eens dieper decolleté heb met oa uitgaan,
Vind ik t prettig om ze te dragen.

Je ziet het niet door de kleding heen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:12

pitbullgup schreef:
Als ik geen padded bh aan heb plak ik er meestal een stukje leukoplast op (kruisje) werkt goed

Doet dat niet enorm pijn met eraf halen :oo?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:13

http://www.bodyfashionstore.com
Allerlei soorten en maten :-)

Dat je de boel zou moeten verbergen om hitsige mannen op afstand te houden tsssss... ~~}>
Het is gewoon ook niet prettig als de boel schuurt zeg maar :-)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:30

Hier nergens last van aangezien ik een beetje mislukt geboren ben :')Mijn tepels staan naar binnen ipv naar buiten
Maar hoor regelmatig mensen die van die plakkertjes op de tepels doen, of sport bh's! Dat lijkt mij persoonlijk fijner, goed comfort en niet echt dik, maar wel voldoende bedekkend :j

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 20:54

Ik vind kleding mooier staan met een goed passende bh, vooral als je wat ouder wordt en alles naar het zuiden gaat wijzen :evaw:
Ik vind het ook geen pan als oudere vrouwen zonder bh in een shirtje lopen.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:12

Kinke schreef:
zwarte tape? klinkt pijnlijk om te verwijderen?

Maar daarna heb je d’r dan ook geen last meer van. Is maar éénmalig :j

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 01:05

lieveli schreef:

Het heeft niks te maken met dat mannen er niet mee om kunnen gaan, wat die mannen denken en vinden zou me een worst wezen.Het gaat er om dat als ik hun aandacht wil,die graag op de goede plek wil.En die plek is niet tussen mijn borsten,buiten dat om heb ik geen zin om mijn vleeswaren aan iedereen ten toon te stellen want dan kon ik net zo goed niks dragen.
Ik bedek dingen voor me zelf en niet omdat een ander er iets van vind.Persoonlijk vind ik doppen door een tshirt stekend nu ook niet woest aantrekkelijk,maar mochten mensen dat wel vinden moeten ze het vooral doen.
Ts vraagt naar een goede bh die wat doppen bedekkend zijn,waarschijnlijk omdat ze het niet prettig vind met die dingen priemend vooruit te lopen,dat is haar goed recht toch.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 01:34

Ik voel me er zelf niet goed bij als ze door een shirtje of blouse heen prikken. En daarbij vind ik het bij sommige beroepen ook nog weer dat je het niet op een presenteerblaadje hoeft aan te bieden. En dat vind ik ook van een laag uitgesneden shirt.
Heb zelf dan ook alleen maar padded bh’s. Sport bh’s schijnen meer door dan gewonde padded exemplaren.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat voor bijzondere maat je dan hebt ts?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 01:45

beatje schreef:
lieveli schreef:

Het heeft niks te maken met dat mannen er niet mee om kunnen gaan, wat die mannen denken en vinden zou me een worst wezen.Het gaat er om dat als ik hun aandacht wil,die graag op de goede plek wil.En die plek is niet tussen mijn borsten,buiten dat om heb ik geen zin om mijn vleeswaren aan iedereen ten toon te stellen want dan kon ik net zo goed niks dragen.
Ik bedek dingen voor me zelf en niet omdat een ander er iets van vind.Persoonlijk vind ik doppen door een tshirt stekend nu ook niet woest aantrekkelijk,maar mochten mensen dat wel vinden moeten ze het vooral doen.
Ts vraagt naar een goede bh die wat doppen bedekkend zijn,waarschijnlijk omdat ze het niet prettig vind met die dingen priemend vooruit te lopen,dat is haar goed recht toch.

Beatje, als jij dat niet hebt gezegd hoef je je ook niet aangesproken te voelen, noch ts. Goed lezen is een kunst.

En kunnen we tepels gewoon tepels noemen? Doppen zitten op een fles.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 02:35

Tape doet geen pijn hoor :+, zeker niet als het er al een paar uur op zit dan plakt het niet meer zo en haal je het er gemakkelijk af. Ik heb ontzettend kleine (vrijwel niet bestaande...) borsten waardoor behas niet echt flatteus staan.. zelfs de kleinste cup maten sluiten niet aan, want er is niks om op aan te sluiten
_O- daarom draag ik alleen sport bh's maar die houden mijn tepelpiercings niet in bedwang := , vandaar dus de tape.