Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Jawel tuurlijk wel. Ik heb zelf ook een padded bh. Maar ik heb er moeite mee als mensen een bh dragen omdat 'mannen er niet mee om kunnen gaan'. Dat vind ik een enge gedachte want waar trek je de grens?
Suzanne F. schreef:lieveli schreef:Jawel tuurlijk wel. Ik heb zelf ook een padded bh. Maar ik heb er moeite mee als mensen een bh dragen omdat 'mannen er niet mee om kunnen gaan'. Dat vind ik een enge gedachte want waar trek je de grens?
Tja waarom dragen islamitische vrouwen een hoofddoek? Ook om hun haar te bedekken voor mannen. Bij vrouwen onderling mogen ze de doek afdoen.
Anoniem schreef:En heeft er verder iemand ook nog tips voor TS om de priemende punten in te pakken?
Anoniem schreef:Ik heb de vraag van de TS gelezen San87, jij ook?
Zij vraagt zeer duidelijk om tips, daar krijgt ze een aantal van en ze geeft toch echt duidelijk aan dat het topic niet over de discussie wel of niet zichtbaar mogen hebben gaat.
Dus ja, IK heb gelezen.
Jouw ingaan op de andere discussie daarentegen getuigt daar niet van.
lieveli schreef:Jawel tuurlijk wel. Ik heb zelf ook een padded bh. Maar ik heb er moeite mee als mensen een bh dragen omdat 'mannen er niet mee om kunnen gaan'. Dat vind ik een enge gedachte want waar trek je de grens?
beatje schreef:lieveli schreef:Jawel tuurlijk wel. Ik heb zelf ook een padded bh. Maar ik heb er moeite mee als mensen een bh dragen omdat 'mannen er niet mee om kunnen gaan'. Dat vind ik een enge gedachte want waar trek je de grens?
Het heeft niks te maken met dat mannen er niet mee om kunnen gaan, wat die mannen denken en vinden zou me een worst wezen.Het gaat er om dat als ik hun aandacht wil,die graag op de goede plek wil.En die plek is niet tussen mijn borsten,buiten dat om heb ik geen zin om mijn vleeswaren aan iedereen ten toon te stellen want dan kon ik net zo goed niks dragen.
Ik bedek dingen voor me zelf en niet omdat een ander er iets van vind.Persoonlijk vind ik doppen door een tshirt stekend nu ook niet woest aantrekkelijk,maar mochten mensen dat wel vinden moeten ze het vooral doen.
Ts vraagt naar een goede bh die wat doppen bedekkend zijn,waarschijnlijk omdat ze het niet prettig vind met die dingen priemend vooruit te lopen,dat is haar goed recht toch.