Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Ik woonde voorheen waar een man bleek te zijn gestorven , in mijn slaapkamer en hij lag daar een paar dagen![]()
Ben zelf niet zo gevoelig , gebeurde weleens wat maar dat was tocht (voelde soms een koude wind ) en wat sterren op een witte muur die steeds weer tevoorschijn kwamen hoeveel verf er ook wel niet op ging.
Moeder is gevoelig ervoor en die kwam liever niet over de vloer
Unicorn_xX schreef:[naam] schreef:Ik woonde voorheen waar een man bleek te zijn gestorven , in mijn slaapkamer en hij lag daar een paar dagen![]()
Ben zelf niet zo gevoelig , gebeurde weleens wat maar dat was tocht (voelde soms een koude wind ) en wat sterren op een witte muur die steeds weer tevoorschijn kwamen hoeveel verf er ook wel niet op ging.
Moeder is gevoelig ervoor en die kwam liever niet over de vloer
Dat heeft mijn moeder ook op 1 kamer. Ik vraag me nog altijd af wat dat is, is er nog steeds.
Met licht zie je echt niks en ook is er overheen geverfd. Maar toch als het donker is komt er een soort (lijkt op) glow in te dark spul tevoorschijn (al zie je dus geen spul met licht). Net als die sterren maar dit zijn meer vlekken.
Ik maak mij er niet druk om, het zal wel. Maar wel vraag ik me af wat het is. Iemand enig idee?
Sizzle schreef:Als je in een gebied woont waar de oorlogen uit het verleden gebotviert hebben denk ik niet dat er veel plekken zijn waar niet iemand bruut omgekomen is. Of dat nou dat specifieke huis is of niet vind ik eigenlijk weinig relevant.
Persoonlijk interesseert het me totaal niet wat de geschiedenis van een huis is, maar dat is misschien ook omdat we huren.
Rebecca schreef:Precies dat, heb het behang er toen afgetrokken uit wanhoop
. Probleem opgelost
Al voelde ik met verhuizen dat er een andere sfeer hing , alsof iets het er niet mee eens was . Klinkt raar i know maar zo voelde het , huis is ondertussen plat gegooid en staat nu nieuwbouw op
zigranta schreef:Stephanie_86 schreef:Nadat wij getekend hadden voor ons huis heb ik in de auto vanaf de notaris ons huis gegoogeld........
In ons huis heeft een vrouw samen met haar broer haar man na jaren mishandeling onthoofd met een samoraizwaard.
Vriendlief vond het niet fijn om te weten haha en de buren vertelde het ons in detail toen we daar de eerste dag gingen klussen.
Ik snapte meteen waarom alles wit gespoten was boven (ook de betonnen vloeren)
De man had de vrouw jarenlang mishandeld? Of is de man jarenlang mishandeld en uiteindelijk vermoord?
Floko schreef:Ik verbaas me erover dat zoveel mensen aangeven er geen problemen mee te hebben. Ik zou niet kunnen wonen in een huis waarvan ik weet dat er iemand vermoord is. Natuurlijk overlijden is een ander verhaal, maar zou niet mijn voorkeur hebben.
beatje schreef:Floko schreef:Ik verbaas me erover dat zoveel mensen aangeven er geen problemen mee te hebben. Ik zou niet kunnen wonen in een huis waarvan ik weet dat er iemand vermoord is. Natuurlijk overlijden is een ander verhaal, maar zou niet mijn voorkeur hebben.
Mij verbaast het juist andersom,dat mensen er problemen mee hebben.
Voor mij zou het alleen een probleem zijn als het lijk er nog lag of dat de moordenaars er nog in wonen.Een huis is steen beton en hout ,even wat klussen en het is weer een ander huis