Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gini schreef:En als ik dus niet zou opnemen, wat zou jouw ziekenhuis dan doen? Mij dagenlang vruchteloos opnieuw proberen te bellen of meteen een voicemailtje inspreken met 'kan je ons terugbellen'?
Anoniem schreef:Gini schreef:En als ik dus niet zou opnemen, wat zou jouw ziekenhuis dan doen? Mij dagenlang vruchteloos opnieuw proberen te bellen of meteen een voicemailtje inspreken met 'kan je ons terugbellen'?
Tja.... Daar kun je opstandig om doen wat je wilt, maar dat IK wel opnam heeft gezorgd dat ik mijn moeder nog 10 minuten kon spreken voor zij in slaap viel om nooit meer wakker te worden. Vandaar dat mijn mening flink gekleurd is hierin. Dus mij zal het, indien mogelijk natuurlijk soms kun je simpelweg niet opnemen, niet gebeuren.
MoniqueT schreef:Het gaat me niet zozeer om jou, maar om TS die hier een heel topic voor opent, terwijl ze blijkbaar niet gewoon een keer opneemt als het haar zo hoog zit. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als het echt een spammer is, kan je ook bij de provider het nummer laten blokkeren.
Caira schreef:Misschien ben ik te simpel hoor, maar gewoon opnemen en vragen wat ze willen? Er kan niets geks gebeuren bij het opnemen van een telefoon. Hoe vaak hoaxes je ook iets anders willen doen geloven. In het ergste geval zeg je; geen interesse.
Tiggs schreef:Zoals we vroegah altijd deden![]()
Ik snap niet zo goed waar de hype vandaan komt om standaard niet op te nemen bij een onbekend nummer en dan vervolgens wel op Bokt te gaan vragen wie jou belt?
Ik neem ook niet altijd op hoor, maar ook niet bij bekende nummers eigenlijk
MoniqueT schreef:Tiggs schreef:Zoals we vroegah altijd deden![]()
Ik snap niet zo goed waar de hype vandaan komt om standaard niet op te nemen bij een onbekend nummer en dan vervolgens wel op Bokt te gaan vragen wie jou belt?
Ik neem ook niet altijd op hoor, maar ook niet bij bekende nummers eigenlijk
Dat dus. Deze oma is nog van voor de tijd van voicemail en nummerherkenning. Van voor de mobieltjes ook. Je belde en iemand nam op, was in gesprek of nam niet op. Dan belde je later nog een keer terug. Ha, ik weet zelfs nog dat de halve buurt bij ons kwam bellen, op de trap, want bijna niemand had nog telefoon. In de huiskamer wilden mijn ouders geen telefoon, dat was niet privé. Wat is er veel veranderd!