Even voor opgesteld voor mij en anderen, iedereen heeft zo z'n eigen idee en manier van 'me-time', de een heeft daar ook meer behoefte aan dan de ander. Dat betekent niet dat het een beter is dan het ander.
Paardrijden is absoluut mijn hobby bijvoorbeeld, maar het is niet per se me-time. Ga ik te lang niet, ben ik niet te genieten. Maar dat doet er niet aan af dat ik ook gewoon thuis lekker wil kunnen niksen. Iets waar ik al niet echt goed in ben, want zodra ik een dag écht niets hoef, dan wil ik wat doen
First world problems
Meanwhile hap ik ff snel een prakje weg, want staleigenaar belde dat hij een paard ziek had. Dik been, of ik dat been ff wil scheren. Mag ook morgen, dan ga ik sowieso. Maar ik kan niet zo goed tegen zieke paarden, dus ga ik vanavond ff snel.
Na een weekend veel werken morgen dan maar ff proberen op tijd vrij te nemen.
Kan ik dan op tijd rijden en 's avonds paps weer helpen. Ga vanavond eens kijken naar online boodschappen bestellen. Had verder toch niet echt iets op mijn lijstje, maar kozijnen en deuren afnemen ga ik er wel ff op zetten!
Renee, was uitzoeken vind ik niet zo'n ramp. Maar wat voor 'lifehacks' heb jij nog meer in die richting? Als ik kijk naar mijn administratie kan ik er nog wel wat gebruiken bijvoorbeeld
Oh en tijdens de commercials dingen doen, is hier ook zwaar favoriet! De afwas bijvoorbeeld... Lukt altijd precies in een aflevering van McLeod's
af en toe teveel, als je mij vraagt XD