Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oakland1990 schreef:Romeo2007 schreef:Echt bizar hè?!
Ziek zijn is mogelijk, ook op je eerste dag. En dat mag! Alleen hoe je ermee omgaat...
Al lag je half in coma, je gaat. Ga na een uur weer naar huis omdat je echt te ziek bent maar toon goodwill. Hier zouden ze niet meer hoeven te komen. Gelijk klaar
Jeetje, een beetje vertrouwen mag ook wel zeg. Ik meld me zeer zelden ziek maar áls het gebeurt dan wil ik niet fysiek bewijs moeten komen leveren dat ik echt niet meer op mijn benen kan staan. Was een keer duizelig, kon niet eens uit bed komen zonder letterlijk om te vallen, en van jou moet ik dan maar gewoon mijn eigen leven en dat van anderen in gevaar brengen door deel te nemen aan het verkeer?
) A3a1 schreef:Als je echte buikgriep hebt kan het zijn dat je van de wereld bent en dat gaat patsboem.
Ik zou even afwachten en kijken waar hij/zij mee komt.
Maar uiterlijk op dag 3 moet ze zelf wel contact met je opnemen.
Anders gewoon ontbinden.
Kinke schreef:A3a1 schreef:Als je echte buikgriep hebt kan het zijn dat je van de wereld bent en dat gaat patsboem.
Anders gewoon ontbinden.
Meen je dat? Dag 3 vind ik juist bizar laat.
KimD schreef:Snotverkouden noem ik ook niet ziek, dan ga ik ook werken.Het voorbeeld dat je noemde.
Zorg bijvoorbeeld ook niet.. Ik zit op kantoor, dan kan dat prima. Ik kan nu ook heel makkelijk thuiswerken, als ik dan niet helemaal fit ben doe ik dat, meld je je toch minder gauw ziek. A3a1 schreef:Als je echte buikgriep hebt kan het zijn dat je van de wereld bent en dat gaat patsboem.
Anders gewoon ontbinden.
Haar commentaar tijdens het inleveren van de sleutels, na dagen: "Jaahaa, maar het uitzendbureau wist dat ik slecht bereikbaar ben, dat had ik hun tijden terug al verteld..."
A3a1 schreef:Kinke schreef:
Meen je dat? Dag 3 vind ik juist bizar laat.
Ik heb een paar x de ECHTE buikgriep gehad en was 2-3 dagen totaal knock out, koorts, drijfnat, koortsdromen, ik kan me voorstellen dat als je dat hebt, je dag 3 er pas aan denkt te bellen of ook pas kunt bellen.
hoop wel snel wat te horen. Oakland1990 schreef:Romeo2007 schreef:Echt bizar hè?!
Ziek zijn is mogelijk, ook op je eerste dag. En dat mag! Alleen hoe je ermee omgaat...
Al lag je half in coma, je gaat. Ga na een uur weer naar huis omdat je echt te ziek bent maar toon goodwill. Hier zouden ze niet meer hoeven te komen. Gelijk klaar
En dat is natuurlijk tien keer vervelender dan dat je je ziekmeld en ze nog iemand kunnen regelen.Zoolgangster schreef:Matheno schreef:Is dit misschien diegene zijn eerste baan, en weet deze persoon nog niet hoe de procedure gaat betreft ziekmelden?
Op school leer je al dat je je op tijd ziek moet melden... De grotemensenwereld werkt ook zo.
) Snap echt wel dat bellen beter is maar ik vond dit echt heel stom.
Oakland1990 schreef:Al lag je half in coma, je gaat. Ga na een uur weer naar huis omdat je echt te ziek bent maar toon goodwill. Hier zouden ze niet meer hoeven te komen. Gelijk klaar