Hetero, homo, lesbisch, bisexueel, etc, hoe weet je het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:36

Ik denk dat ik tussen de 4 en 5 zit op die schaal van pagina 1, meer neigend naar 5.

Ik identificeer me als lesbisch, het echte verliefde en het 'thuis'voelen heb ik eigenlijk alleen met vrouwen.
In een relatie met een vrouw mis ik ook niets, terwijl ik in de relaties die ik met mannen heb gehad wel wat miste en altijd op zoek was naar meer.
Maar van seks en lekker tegen elkaar aan kruipen met een man kan ik ontzettend genieten en mijn huidige scharrel is ook een man.
Overigens kan ik ook op transgenders vallen, maar een transvrouw is voor mij gewoon een vrouw. :)

Als ik het wat uitgebreider ga uitpluizen ben ik homoromantisch biseksueel polyamoreus.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:41

lor1_1984 schreef:
Ik denk dat ik tussen de 4 en 5 zit op die schaal van pagina 1, meer neigend naar 5.

Ik identificeer me als lesbisch, het echte verliefde en het 'thuis'voelen heb ik eigenlijk alleen met vrouwen.
In een relatie met een vrouw mis ik ook niets, terwijl ik in de relaties die ik met mannen heb gehad wel wat miste en altijd op zoek was naar meer.
Maar van seks en lekker tegen elkaar aan kruipen met een man kan ik ontzettend genieten en mijn huidige scharrel is ook een man.
Overigens kan ik ook op transgenders vallen, maar een transvrouw is voor mij gewoon een vrouw. :)

Als ik het wat uitgebreider ga uitpluizen ben ik homoromantisch biseksueel polyamoreus.
Holy crap, ik sla dat persoonlijke label denk ik even over :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:43

100% hetero. In een dronken bui in mijn jonge jaren een keer het bed gedeelt met een vrouw: ik vind het helemaal niets. Het is ook niet mijn manier van seks hebben, ik kan er niets mee, het verveelt me.

En in mijn leeftijdscategorie vervelen de meeste vrouwen me ook tegenwoordig terwijl mannen gewoon leuk zijn.

Mannen vind ik ook aantrekkelijk, hoe manlijker hoe beter, vrouwen zijn te veelal te nep. Plus dat ik vrouwelijke gelaatstrekken niet aantrekkelijk vind, ook niet.bij een man trouwens.

Ailill

Re: Hetero, homo, lesbisch, bisexueel, etc, hoe weet je het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:46

Vrouwelijke gelaatstrekken bij een man? Wat is jouw definitie van mannelijk, heb je een voorbeeld :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:57

Dit vind ik een aantrekkelijke en manlijke man:
Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:04

Palmera schreef:
Dit vind ik een aantrekkelijke en manlijke man:
[ [url=m/g8aX4S.jpg]Afbeelding[/url] ]
eens :j

Maar die ken je persoonlijk, toch :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:05

Denk fijne handen, dunne niet gespierde bouw, hoge stem, vrouwelijke kin, vrouwelijke gebaartjes enz. Misschien eventueel ook het gebrek aan haar :+ dat zou voor mij in ieder geval een complete afknapper zijn :') .

Maar een heel misschen vreemde vraag aan de lesbienes hier. Als je alleen voor vrouwen gaat, waarom dat wel een mannelijke vleesvervanger gebruiken? :o? Je valt toch juist op vrouwen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:05

Ik volg redelijk wat op YouTube, kwam gisteren deze clip tegen, enorm interessant:

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:08

karuna schreef:
Denk fijne handen, dunne niet gespierde bouw, hoge stem, vrouwelijke kin, vrouwelijke gebaartjes enz. Misschien eventueel ook het gebrek aan haar :+ dat zou voor mij in ieder geval een complete afknapper zijn :') .

Maar een heel misschen vreemde vraag aan de lesbienes hier. Als je alleen voor vrouwen gaat, waarom dat wel een mannelijke vleesvervanger gebruiken? :o? Je valt toch juist op vrouwen.

Die gebruik ik ook niet. Maar dat ligt er misschien ook aan waar op de kingsley scale je zit?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:09

Ja. Maar ik ken ook mannen die ik niet manlijk en aantrekkelijk vind. :)
Die zijn gewoon aardig en dat is alles.

Maar goed, gewoon wat namen dan: George Clooney, Johnny Hallyday toen hij rond de 50 jaar was, Placido Domingo nog steeds (!), Eric Cantona.

Inderdaad mannen met fijne gelaatstrekken, kleine handen, smal gebouwd of klein, het valt bij mij allemaal af.

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:12

Ik val op mensen. Wat voor smaak dan ook. Het gaat om de mens die in de verpakking zit. Een chemie. De geur is ook belanrijk. Maar wat voor geslachtsdelen enz. Dat maakt niet zoveel uit. Ik kwam erachter op m'n dertigste toen ik ineens in een paasionele situatie kwam met een vrouw. Ik was totaal verward. Dacht altijd 'hetro' te zijn. Ik ben er toen veel over na gaan denken en heb nu eigenlijk best wel een hekel aan de de titels en dat men schijnbaar in een hokje te proppen moet zijn. Ik had een relatie met een vrouw en ik was ineens lebisch en pot en dat je ineens door je vrienden in hokjes wordt gepropt terwijl ze me eerder nooit in het hokje hetro hadden geplaatst dat vond ik erg storend. Ik wil gewoon mens zijn. hahaha. En ik val wel op wie ik val. *\o/*

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:13

karuna schreef:

Wat bedoel je met mannelijke vleesvervanger?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:15

Een neppiemel? :+

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:17

Palmera schreef:
Een neppiemel? :+

Ohhhh...
haha geen ervaring mee.
Ook geen behoefte, ik kan die vraag dus niet beantwoorden dan }:0 .

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:18

karuna schreef:

Niet dat ik in die situatie zit, maar misschien heeft men dan niet de psychische gevoelens erbij, maar wil wel het fysieke gevoel?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:21

Palmera schreef:
Ja. Maar ik ken ook mannen die ik niet manlijk en aantrekkelijk vind. :)
Die zijn gewoon aardig en dat is alles.

Maar goed, gewoon wat namen dan: George Clooney, Johnny Hallyday toen hij rond de 50 jaar was, Placido Domingo nog steeds (!), Eric Cantona.

Inderdaad mannen met fijne gelaatstrekken, kleine handen, smal gebouwd of klein, het valt bij mij allemaal af.

Ik vond vroeger David Bowie erg knap. Maar dat is dan helemaal niet jouw type?

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:24

karuna schreef:

De piemel maakt voor mij niet man. Maar ik mag eigenlijk niet voor een lesbienne spreken. Maar wat ik van de dames hoor is dat zij penetratie fijn vinden maar niet dat geval wat er aan hangt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:26

Even gegoogled op de jonge David Bowie en ik vind hem inderdaad helemaal niets. Ook niet toen hij ouder werd, meestal knappen ze daar wel van op. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:29

Palmera schreef:
Even gegoogled op de jonge David Bowie en ik vind hem inderdaad helemaal niets. Ook niet toen hij ouder werd, meestal knappen ze daar wel van op. :+
Ik wist dat deze reactie zou komen :P

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:29

Ik weet dat ik hetero ben omdat ik een veel betere klik met jongens heb, vaak, ook met normale vriendschappen; maar mijn relatie is ook mijn sterkste vriendschap.
Daarnaast vind ik een man (en dan heb ik het natuurlijk niet over een slonzige, luie weetikhetwat, maar gewoon doorsneeman), vele malen 'knapper' dan een doorsnee vrouw. Ik vind vrouwen gewoon niet mooi.
Vrouwelijke rondingen... Ik ben blij dat ik het heb maar vind het niet 'aantrekkelijk' aan een vrouw. Ik zou er nooit wat mee kunnen hebben. :o

Gelukkig heb ik wel goeie vriendinnen hoor, haha! Maar over het algemeen klik ik beter met jongens.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:32

Die vraag krijg ik zo vaak.. 'Mis je dan niks/gebruik je er iets bij?' :)
Die vraag beantwoord ik nooit. Ik ga ook niet random aan heterokoppels vragen of zij butplugs/bondagemeuk gebruiken. Wat anderen in hun slaapkamer doen gaat mij letterlijk en figuurlijk geen reet aan. :D

Maar puur beredenerend:
Ik walg niet van mannen, ik walg niet van seks met mannen. Het is anders dan seks met vrouwen en de focus ligt voor mijn gevoel vaak ook anders. Dat verschilt natuurlijk per persoon dus ik spreek hiermee alleen voor mezelf. Kan me voorstellen dat je het niet gebruikt als vervanging, maar eerder als simpele oplossing. Net als heteromeiden die oliebol in hun slaapkamer hebben liggen, zeg maar. :P

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:33

Anjali ik wel, maar dat verbaast mensen denk ik ook niks. Ik ben ook van de Aziaten namelijk :o
Mijn vriend is dan wel weer redelijk mannelijk qua uiterlijk. Dus kennelijk weet ik het gewoon nog niet precies ofzo.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:33

Wat een leuk topic om te lezen! Heb je er iets aan Shiloh? Ik stuur je zo even een pbtje.

Achteraf gezien ben ik al van kleins af aan hartstikke lesbisch. De kleuterjuf met haar wilde rode haar? Ik wilde het liefst bij haar op schoot verdwijnen. :o Als lief, klein meisje verkering vragen aan een stoere 12-jarige omdat iedereen verkering had en ik dat ook wilde. Kleine jongentjes slaan omdat ze een kusje wilde. :')

Pas op de middelbare kwam ik er achter dat er zoiets als GLBT bestond en toen vielen de puzzelstukjes op hun plaats. Waarom ik zo stond te stressen wanneer mijn vriendinnen vroegen welke Backstreet Boy ik het lekkerst vond ... want uh, hoe heten ze eigenlijk? Waarom ik helemaal fan was van Xena. Waarom ik het idee om met een jongen te zoenen zo vies vond. Ik was op dat moment niet eens verliefd, maar toch wist ik het ergens, al had ik stiekem nog hoop dat ik toch "normaal" was en dat het nog moest komen. Een jaar later werd ik voor het eerst verliefd ... uiteraard op een meisje dat hartstikke hetero was. :+ Kon nergens anders aan denken, ik had hartkloppingen, droomde over haar, stond te trillen als ze me aanraakte. Nou ja, toen was het voor mij wel duidelijk haha.

Citaat:
Alsof je aan 2 lepels vraagt wie van hun de vork is.

Gewelig! :)) Maar ik snap de vraag wel. Je spreekt binnen de lesbische community dan ook over butch (meer mannelijk) en femme (meer vrouwelijk), en alles daar tussen in. Bij contact advertenties zie je soms erbij staan hoe iemand zichzelf ziet, en waar ze naar op zoek zijn. Dat is heel persoonlijk, net zoals hetero mensen vaak een bepaald type leuk vinden. En net als bij hetero mensen val je soms op iemand die juist het tegenovergestelde is van wat je normaal leuk vindt.

Ik val zelf voornamelijk op femmes, een enkele keer androgynous. Butch trekt mij totaal niet. Dat hele mannelijke doet me teveel aan mannen denken haha. Maar een vrouwelijk vrouw, die ook een beetje stoer is, vind ik prachtig.

Anyway, na dit hele "ik ben zo lesbisch" verhaal, zal ik er wel even bij zeggen dat het me leuk lijkt om ook een keer met een man seks te hebben, dus 100% homoseksueel ben ik zeker niet.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:34

upendo schreef:
Wat anderen in hun slaapkamer doen gaat mij letterlijk en figuurlijk geen reet aan. :D

Dit vind ik wel altijd interessant :'), maar ik zou er nooit om vragen haha.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:34

Ik zou wel een baby willen van Eddie Redmayne, hehe. Niet van David Bowie. :')