Ik identificeer me als lesbisch, het echte verliefde en het 'thuis'voelen heb ik eigenlijk alleen met vrouwen.
In een relatie met een vrouw mis ik ook niets, terwijl ik in de relaties die ik met mannen heb gehad wel wat miste en altijd op zoek was naar meer.
Maar van seks en lekker tegen elkaar aan kruipen met een man kan ik ontzettend genieten en mijn huidige scharrel is ook een man.
Overigens kan ik ook op transgenders vallen, maar een transvrouw is voor mij gewoon een vrouw.

Als ik het wat uitgebreider ga uitpluizen ben ik homoromantisch biseksueel polyamoreus.

dat zou voor mij in ieder geval een complete afknapper zijn
Je valt toch juist op vrouwen.
. 

Maar ik snap de vraag wel. Je spreekt binnen de lesbische community dan ook over butch (meer mannelijk) en femme (meer vrouwelijk), en alles daar tussen in. Bij contact advertenties zie je soms erbij staan hoe iemand zichzelf ziet, en waar ze naar op zoek zijn. Dat is heel persoonlijk, net zoals hetero mensen vaak een bepaald type leuk vinden. En net als bij hetero mensen val je soms op iemand die juist het tegenovergestelde is van wat je normaal leuk vindt.